جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتظار باخت مقابل ازبکستان را نداشتم

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 255078
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتظار باخت مقابل ازبکستان را نداشتم گفت:

به گزارش جهان به نقل ازمهر، حمید استیلی در خصوص دیدار تیم های فوتبال ملی ایران و ازبکستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به هیچ وجه انتظار باخت مقابل تیم ازبکستان را نداشتم چون تیم ملی ایران در اکثر دقایق بازی تیم برتر و مسلط میدان بود و ازبکها حرفی برای گفتن نداشتند هر چند که متاسفانه چند موقعیت ایجاد گلزنی ایجاد کردیم.
 
وی با تاکید بر اینکه کادر فنی تیم ملی باید از مدافعان کناری بیشتر بازی گرفته و از کارایی آنها در جریان بازی بیشتری کند اظهار داشت: متاسفانه پس از دریافت گل بازیکنان ما به انجام فوتبال احساسی روی آوردند هر چند که من اعتقاد دارم به بازی آمدن عباسفرد به عنوان بازیکن جانشین تصمیم درستی از سوی کادر فنی تیم ملی بود و فشار را بر روی دروازه ازبکستان بیشتر کرد.
 
استیلی در خصوص دلیل احساسی بازی کردن بازیکنان تیم ملی پس از دریافت گل اظهار داشت: پس از آنکه تیم ایران دروازه اش مقابل ازبکستان باز شد بازیکنان تیم ملی تحت فشار روانی زیادی قرار گرفته و تا حدودی ناامید شده بودند. بنابراین طبق چیزی که از گذشته های دور جزو ذات فوتبال ایران است رو به بازی احساسی آوردند که متاسفانه این بار جواب نداد.
 
وی با تاکید بر اینکه این بار هم ثابت شد اردوی بلند مدت در خصوص بازیکنان ایرانی نتیجه عکس می دهد افزود: درست است که گل محمد نوری صحیح بود و داور به ضرر تیم ایران اشتباهاتی را مرتکب شد اما در بازی رفت نیز اشتباهات داوری به ضرر تیم ازبکستان و به نفع تیم ایران بود. ما باید آنقدر خودمان خوب باشیم تا اشتباه داور در جریان بازی تاثیری بر روی نتیجه دلخواهی که می خواهیم بگیریم نداشته باشند.
 
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه مشکل تیم ملی در خصوص ضربات ایستگاهی که بر روی دروازه تیم ما ارسال می شود هنوز برطرف نشده ادامه داد: متاسفانه هر زمان داور یک ضربه ایستگاهی به سود تیم حریف اعلام می کرد بازیکنان ملی پوش ما دچار استرس شده و حتی نیمکت نشینان ما نیز از ترس آنکه مبادا دروازه تیم ما باز شود از جای خود بلند می شدند در واقع در حال حاضر آنقدر که در خصوص ضربات ایستگاهی حریفان استرس داریم. اگر پنالتی به سود تیم حریف گرفته شود آن استرس را نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه نبود هادی عقیلی تاثیری در مشکل پیش آمده برای تیم ملی در ضربات ایستگاهی نداشته است افزود: بازیکنان تیم ایران بویژه مدافعان و هافبک های دفاعی باید در هنگام ضربات ایستگاهی حریفان مسئولیت پذیر تر باشند. چون مدافعان و هافبک های ما از نظر فیزیکی در فوتبال روز جهان درخصوص ضربات ایستگاهی شراط مطلوبی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *