شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
رييس ستاد مركزي ستاد نشاط و كارآمدي حجت الاسلام رئیسی در تهران خبر داد

انصراف چند کاندیدا در حمایت از لیست خدمت

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 519566
چندین نفر از نامزدهای شورای شهر تهران ضمن اعلام انصراف و حمایت همه جانبه از لیست خدمت، از مردم فهمیم تهران خواستند برای جلوگیری از حاکم شدن قشر 4 درصدی رای به این لیست دهند.
به گزارش جهان، مسعود امرالهی رییس ستاد نشاط و كارآمدي سیدابراهیم رییسی در تهران، ضمن اعلام انصراف چندین نامزد شورای شهر در گفتگو با سایت خبری رازق اظهار داشت: لیست خدمت نتیجه همفکری بزرگانی است که همگان بر مثمر ثمر واقع شدنشان واقف هستند که در دوره های قبل تلاششان در تهران به خوبی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: کارآمدی و تخصص افراد حاضر در لیست خدمت برای ما قابل مشهود است و امروز طی چند جلسه ای که با نامزدین متعدد داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برای انجام امورات و ادامه موفقیت های کسب شده در شهر تهران باید همگی بسیج شویم تا هم 21 نفر لیست خدمت وارد شورای شهر تهران شوند و هم در انتخابات ریاست جمهوری دست 4درصدی ها قطع شود.

کاندیدای شورای شهر تهران گفت: در صحبتهای اولیه لیست انصرافی ها بیش از بیست نفر می باشد که بعد از پایان رایزنی ها به زودی لیست کامل منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *