جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۷

تحقیر روحانی توسط اصلاح‌طلبان

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 514130
اصلاح‌طلبان برای آنکه شکست فاحش روحانی در مناظره اول را بپوشانند، استراتژی بزرگ و بزک کردن جهانگیری را در پیش گرفته اند.
تحقیر روحانی توسط اصلاح‌طلبان
به گزارش جهان نيوز، مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اصلاح طلبان در حال قرار دادن خود در موقعیت بسیار جالبی هستند. برای آنکه شکست فاحش روحانی در مناظره اول را بپوشانند، استراتژی بزرگ و بزک کردن جهانگیری را در پیش گرفته اند غافل از اینکه با این کار، تنها اتفاقی که می افتد تحقیر بیش از پیش روحانی در چشم مردم است.

از این مهم تر، کسی را تا برج عاج بالا می برند که تقریبا همه مواجهه های رو در رو را به قالیباف باخت و از آن بدتر، بناست یکی دو هفته دیگر -و شاید هم زودتر- او را از صحنه بیرون کنند.

این عاقبت بازی با "گزینه فیک" است مخصوصا اگر او بازی را جدی هم گرفته باشد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین تحلیل دقیق و کاملا صحیحی بود. الحق همین است که گفتید. مثل همیشه درست.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
روحانی در وضع دشواری به سر می برد هم باید درمقابل نامزد های منتقد بایستد وهم مراقب جهانگیری باشد .
احتمال دارد نامزد پوششی چنان روحانی را بپوشاند که اصلا دیده نشود.
افشین
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه بهد اولین مناظره نظر همه دوستان نسبت به اقای جهانگیری تغییر کرده است
بدر الدین
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از انقلابی ثابت قدم جناب محمدی و با امید ثبات قدم ، رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

کسانی که هاشمی و ناطق و ... خانه نشین کردند در حمله ای گاز انبری به قالیباف تاختند و دروغ ها بافتند و دروغ خود را دروغ دانستند و غافل از آنکه مردم همه میدانند که دروغگو کم حافظه است و برای رهایی از دروغ گذشته ، دروغ جدید می گوید و فکر میکند مردم متوجه نیستند ، همین توجیهات داشتن و نداشتن برنامه صد روزه را کنار هم اگر بگذاریم در چند روز می بینیم که چه دست و پا زنان شده اند و هر دم از باغ دروغ شان، تازه تری میرسد.

عرصه عقلانیت را که به گفته خود باختید، عرصه اخلاقیات را هم که جلوی دید مردم باختید.

یکی از دلایل حضور جهانگیری جلوگیری از عصبانیت روحانی بود که خود را در مقام پاسخگویی نبیند و عصبانی نشود که در ابتدای مناظره چنین پیش رفتند ولی کم کم که طرح شان شکست خورد جناب روحانی با عصبانیت نزدیک بود ریاست جمهوری خود را هم دروغ بدانند و تکذیب کنند. کاش آقای قالیباف از سایت ایشان مطلبی را هم می آوردند و پرینت میکردند در مورد رئیس جمهور بودن ایشان تا روحانی آن را تکذیب کند و علی برکة اللّه غائله حمله گاز انبری به قالیباف در مناظره و پیش از آن در رسانه های جیره بگیر با حمله فرا گازانبری و به تعبیری حمله هسته ای به قالیباف و رئیسی روبرو بودیم و هستیم.
شروع هجمه روحانی به قالیباف یعنی شکست پروژه پلیس خوب و پلیس بد روحانی-جهانگیری

این است سرنوشت دولت دروغ گویان و بهتر بگویم دروغ سازان و دروغ بندان، این است نتیجه تفکر حزبی و ترجیح حزب من بر مردم کشورم و ترجیح حزب من بر مقدسات.

آن مجری به کنار که دولت خود را از آنان بریء دانست آیا دولت از آنان که در آن مراسم کف و سوت زدند هم بریء میکند خود را یا .... ؟!

دقیقا روش برخورد با حسن روحانی را آمریکا می داند و شاید هم کدخدا به او یاد داده است ، لذا فردا آمریکا هم میگوید : من کی گفتم صد روزه؟!
حال، آمریکا از حسن روحانی یاد گرفته است یا بالعکس.
farhadi
Iran, Islamic Republic of
کلید کلید کردن،
برجام برجام کردن،
اخلاق اخلاق کردن،

همش شعار و دروغ از آب دراومد.
من .... خوردم به شما رأی دادم آقای روحانی.
چی شد وعده هایی که به ما دادی؟ بسه خسته شدیم....
Iran, Islamic Republic of
تف سر بالا
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری شخصیت خود را در حد یک ضربه گیر پایین اورد واین اوج حقارت است یک چنین شخصی که عزت نفس نداشته باشد بدرد هیچ پستی نمی خورد فقط کار یونولیت که همان ضربه گیر است را انجام میدهد