يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۰
۶

"یکی‌به‌نعل"،"یکی‌به‌میخ"بی‌نظیر اصلاح‌طلبان‌در قبال‌دولت‌روحانی

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 456125
اظهار دلسوزی و حمایت افراطیون نسبت به رئیس جمهور در حالی است که این طیف به دفعات در طول ۲ سال اخیر تصریح کرده‌اند «روحانی کاتالیزور است»، «دولت یازدهم رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان است»، «روحانی فاقد گفتمان است» و «اگر حمایت اصلاح‌طلبان نبود روحانی از خود رأی نداشت و انتخاب نمی‌شد».
"یکی‌به‌نعل"،"یکی‌به‌میخ"بی‌نظیر اصلاح‌طلبان‌در قبال‌دولت‌روحانی
به گزارش جهان به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی می‌گوید دولت روحانی تنهاترین دولت بعد از انقلاب است.

وی در مصاحبه با ایرنا با بیان این که در مجموعه حاکمیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دولت روحانی تنهاترین دولت بوده گفت: حجم مخالفت‌ها و جبهه‌گیری‌هایی که قوا و نهادهای دیگر در مقابل این دولت انجام دادند بی‌سابقه است.

اولین دبیر کل حزب منحله مشارکت درباره عملکرد دوساله گذشته دولت روحانی گفت: وقتی انبوه مشکلات کشور را می‌بینیم، توقعمان از دولت خیلی بالا می‌رود، اما وقتی واقعیات کشور را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که دولت آقای روحانی بسیار موفق بوده است.

نایب رئیس مجلس ششم گفت: امید داریم که برگزار کنندگان انتخابات از سختگیری و تفسیرهای شخصی از قانون و هر کاری که مردم را از شرکت در انتخابات زده کند، خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه برای این کار باید بین مثلث دو جناح و برگزارکنندگان انتخابات تعامل خوبی باشد تا مجلسی عاقل و خوب تشکیل شود، تصریح کرد: اولویت این مجلس باید منافع ملی باشد.

محمدرضا خاتمی ادامه داد: درصددیم به اصولگرایان کمک کنیم تا بتوانند جبهه واحد و متحدی را تشکیل دهند و با اصلاح‌طلبان رقابت کنند. مساعدت ما در این جهت خواهد بود که آنها دست به پالایشی از درون بزنند و تندروهایی را که باعث بدنامی آنها شده‌اند را از خود دور کنند و با کنار گذاشتن برخی اختلافات، هویت راستین خود را به مردم نشان دهند.

اظهار دلسوزی و حمایت افراطیون نسبت به رئیس جمهور در حالی است که این طیف به دفعات در طول ۲ سال اخیر تصریح کرده‌اند «روحانی کاتالیزور است»، «دولت یازدهم رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان است»، «روحانی فاقد گفتمان است» و «اگر حمایت اصلاح‌طلبان نبود روحانی از خود رأی نداشت و انتخاب نمی‌شد». با این اوصاف به نظر می‌رسد باید به افراطیون گفت شما جیب روحانی را نزنید، حمایت و پشتیبانی پیشکش! به ویژه اینکه تذبذب طیف مذکور مسبوق به سابقه است چنان که به سید محمد خاتمی القابی نظیر اردک لنگ، شاه سلطان حسین بی‌کفایت، تدارکاتچی و... را نثار کرده و او را تهدید کردند از قطار اصلاحات پیاده می‌کنند. آنها همچنین هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای، غیر قابل اعتماد و... خوانده‌اند.

اما درباره حمایت نظام از دولت شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب به رغم بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا- که مستند به واقعیت‌هاست- مجال مذاکرات هسته‌ای در دور جدید را برای دولت فراهم کردند و مجلس و قوه قضائیه نیز بیشترین حمایت‌ها را به عمل آورده‌اند؛ هر چند که افراطیون مأموریت‌دار درصدد بودند دولت آقای روحانی را بدهکار آمریکا و غرب نشان دهند و دولت را از موضع ضعف پای مذاکره بفرستند.

اما درباره ادعای رضا خاتمی مبنی بر کمک به اصولگرایان جهت تشکیل جبهه واحد و پالایش درونی باید گفت موز اگر قوت داشت، کمر خویش راست می‌فرمود! مدعیان اصلاح‌طلبی اگر هنری دارند آن را در پالایش افراطیون و وطن‌فروشان از جمع خود نشان دهند، همچنان که باید گفت اگر عرضه‌ای دارند به روند طولانی مدت آویزان شدن از دیگران پایان دهند (چندان که یک بار بخت خود را در به صحنه آوردن و پنجم شدن در انتخابات سال ۸۴) آزمودند، یادآور می‌شود به دنبال ردصلاحیت برخی افراطیون مجلس ششم در انتخابات مجلس هفتم، اتحادیه اروپا مدعی شده بود به خاطر این موضوع، انتخابات را مشروع نمی‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جریان فتنه گر که تا به حال به روحانی عزیز ما" دولت و رحم اجاره ای می گفتند" حال باید در پیشگاه ملت ایران که از ته دل مرد اعتدال را پسند کرده اند پاسخ دهند
اصلاح طلبان قطعا پناهگاهی غیر از روحانی عزیز ما ندارند
عزیز کی ؟!
Romania
عزیز شما کلی از فتنه گران رو در دولت با پستهای مختلف سرکار آورده و از بیت المال با حقوق های آنچنانی هم تقدیمشون می کنه
جناب خان: روحانی عزیز ما؟!
Yalda1376@gmail.com
عالی بود مخصوصا قسمت موز رو خوب اومدید...لاییییییییککککککککککککک
والبته شکنننده ترین دولت پس از انقلاب با ارا میلی متری این دولت تنهاست چون با کدخدا بسته نه با مردم غیور وطنش