جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۸

لندکروزر سفارشی، لقمه کدام آقازاده شد؟

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب: 512047
خودرو گرانقیمت آقازاده یکی از مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد پس از ورود غیرقانونی به تهران، با پلاک یک پژو مستهلک در حال تردد است، آیا این مقام مسئول پاسخگوی اقدامات خلاف هست یا دست اطرافیان را برای سوءاستفاده از بیت المال که از جیب دانشجویان است، باز گذاشته است؟
لندکروزر سفارشی، لقمه کدام آقازاده شد؟
به گزارش جهان نيوز، خودرو گرانقیمت آقازاده یکی از مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد پس از ورود غیرقانونی به تهران، با پلاک یک پژو مستهلک در حال تردد است، آیا این مقام مسئول پاسخگوی اقدامات خلاف هست یا دست اطرافیان را برای سوءاستفاده از بیت المال که از جیب دانشجویان است، باز گذاشته است؟
 
 شنیده شده که خودرو گرانقیمت آقازاده یکی از مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد پس از ورود غیرقانونی به تهران، با پلاک یک پژو مستهلک در حال تردد است!
 
این خودروی تویوتا لندکروزر توسط یکی از مسئولان دانشگاه آزاد به مبلغ 235 میلیون تومان از یکی از مناطق آزاد جنوب وارد کشور شده بود.
 
پس از آنکه این خوردو بدون مجوز لازم از منطقه آزاد خارج و به تهران وارد شده، تلاش زیادی برای دریافت مجوز تردد آن صورت گرفت که به سرانجام نرسید. خریداران این خودرو پس از این ناکامی برای استفاده از آن در شهر تهران در اقدامی مجرمانه، پلاک یک پژو سواری از رده خارج را روی این لندکروزر نصب می کنند.
 
 گفتنی است پلاک مزبور از پژوی مستهلک سرقتی است که اکنون توسط مجرمان پنهان شده است.
 
جالب توجه اینکه پس نصب پلاک پژوی سرقتی و چراغ گردان! بر روی این خودرو، در داخل آن نیز تجهیزات ایمنی نصب شده و اکنون در اختیار  آقازاده یکی از مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد است.
 
یکی دیگر از مدیران ارشد دانشگاه آزاد به نام " م ع" نیز پروسه وارد کردن این خودرو و تعبیه پلاک جعلی بر روی خودرو را بر عهده داشته است.
 
آیا این مقام مسئول پاسخگوی اقدامات خلاف قانون فرزند خود هست یا اینکه همانند بعضی دیگر از مسئولان دولتی، دست اطرافیان را برای سوءاستفاده از بیت المال که از جیب دانشجویان است، باز گذاشته است؟

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا اسم مسئول رو نمیبرید مردم بشناسن؟ کجای دنیا اینجوریه؟ بیایین عوض بشین یکم تغییر کنید خواهشا اینجوری پیش بره آقازاده ها بیشتر و بیشتر از بیت المال حروم حرج میکنن خیلی راحت و عادی چون میدونن آبروشون پیش مردم نمیره
Iran, Islamic Republic of
اگر اطلاعات کامل دارید و مجرم هم هستند چرا اسمشون رو اعلام نمی کنید
چون این مسئله جرمه و روشنه دیگه اختلاف سلیقه و پیچیدگی های مدیریت که نیست!
Iran, Islamic Republic of
خوب اينا هم اعلام كرده اند ديگه ؟
جهان جان اينا فك مي كنن شما هر خبري رو منتشر مي كنين پشت بندش بايد برين از متهم ها شكايت هم بكنيد !!
افشین
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه این باصلاح اقا زاده ها در هر دو جناح وجود دارند . متاسفانه خبر نگاران ما اکثرا گزارش گر هستند تا خبر نگار زنده باد جهان نیوز که باز حداقل نیمی از متن را نوشته است
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست. خیلی بدتر از اینا در دانشگاه آزاد وجود داره که انشااله دارن بررسی می کنن. امیدوارم به سزای اعمالشون برسن این گروه........ گشنه کارنابلد
Iran, Islamic Republic of
پژوی سرقتی؟
پلاک جعلی؟
چ ... گردان!
علی
Iran, Islamic Republic of
ارث پدریشان است که هر کار خلافی انجام دهند و مسئولین فقط نظاره گر باشند از قدیم گفته اند ننگ پول دار و مرگ فقرا صدا ندارد ..............
محمد
Iran, Islamic Republic of
الان از طریق gps پلیس براحتی می تواند امثال این خودروهارا ...... پیدا و متوقف نمایند