شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

درخواست آقازاده‌ای که توسط دانشگاه آزاد رد شد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 591908
یکی از فرزندان مرحوم هاشمی، اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که دانشگاه آزاد هم در آنجا واحد دارد، سفر می‌کند طی تماسی می‌خواهد از دانشگاه خودرویی به فرودگاه اعزام و در اختیارش قرار گیرد.
درخواست آقازاده‌ای که توسط دانشگاه آزاد رد شد
به گزارش جهان نيوز، یکی از فرزندان مرحوم هاشمی که اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرده در یک اقدام عجیب از رئیس واحد دانشگاه آزاد این کشور یک در خواست غیرمنطقی می‌کند که رئیس دانشگاه هم پس از کسب تکلیف به درخواست این آقازاده پاسخ رد می‌دهد:

 بعد از تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد شاهد اتفاقاتی بودیم که واکنش‌های مختلفی را بدنبال داشت، از اخراج استاد هتاک گرفته تا تاکید بر استفاده از نیروهای انقلابی و بخشنامه‌هایی که در رابطه با تاکیدات و بیانات رهبری تدوین و ابلاغ شد که در مجموع این اتفاقات واکنش مثبت اساتید و دانشجویان انقلابی را درپی داشت.

در همین راستا یکی از فرزندان مرحوم هاشمی، اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که دانشگاه آزاد هم در آنجا واحد دارد، سفر می‌کند و زمانی که به فرودگاه می‌رسد طی تماسی با رئیس واحد دانشگاه آزاد در این کشور از وی می‌خواهد از دانشگاه خودرویی به فرودگاه اعزام شود و در اختیار این آقازاده قرار گیرد.

از آنجایی که رئیس این دانشگاه متوجه تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد بوده، با تهران تماس می‌گیرد و پس از کسب تکلیف به این آقازاده جواب رد می‌دهد. گویا رئیس این دانشگاه بعد کسب تکلیف جواب داده: « آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *