سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
رئیس هیات امنای دانشگاه تاکید کرد:

رسانه های دانشگاه وابسته به هیچ جناحی نیستند

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 548374
رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: رسانه‌های این دانشگاه سیاست زده نیستند و وابستگی به هیچ جریان و جناحی ندارند.
رسانه های دانشگاه وابسته به هیچ جناحی نیستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اکبر ولایتی در جمع مدیران رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نقش رسانه‌ها در دنیای امروز به آگاهی بخشی منحصر نیست، رسانه‌ها باتوجه به گستردگی، تحول و کارکردی که یافته‌اند خط‌ مقدم معرفت‌سازی در عصر کنونی بشمار می روند به نوعی که هیچ قدرتی بدون رسانه‌های پیشرو هوشمند نمی‌تواند هژمونی داشته باشد.
 
وی درخصوص نقش رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این رسانه‌ها متعلق به دانشگاه هستند که مهم‌ترین کارکرد آنها «معرفت‌سازی» است بنابراین نقش رسانه‌های دانشگاه آزاد جدا از نقش آکادمیک این دانشگاه نیست بلکه مکمل آن است، البته با تکنیک‌ها و روش‌های خاص خود.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد عنوان کرد: زبان رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زبان علم، تحقیق و فرهیختگی است بنابراین این رسانه‌ها مهمترین مسائل روز را باید به علمی ‌ترین و آکادمیک ‌ترین حالت ممکن ارائه کنند.
ولایتی با تاکید بر اینکه رسانه‌های این دانشگاه سیاست زده نیستند و وابستگی به هیچ جریان و جناحی ندارند، گفت: رسانه‌های این دانشگاه خود را متعلق به نظام اسلامی می‌دانند که خون صدها هزار شهید برای رشد و شکوفایی آن اهدا شده است.

وی اظهار داشت: یکی از کار ویژه‌های اصلی رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبیین منویات رهبر معظم انقلاب است چراکه رهبری جدا از شخصیت حقوقی‌شان، از نظر حقیقی نیز شخصیت علمی و اندیشه‌ای برتر در دنیای امروز هستند اما درباره ایشان جفاهای بسیاری شده است. رسانه‌های دانشگاه به نظریه‌ها و ایده‌های نوین رهبر انقلاب خواهند پرداخت و به تبیین دیدگاه‌های معظم له می‌پردازند.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد تاکید کرد: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از تجربیات تلخ گذشته عبرت گیرند و فارغ از تعلقات و وابستگی‌های جناحی و گروهی، فضایی متناسب با اهداف و دیدگاه‌های متعالی نظام را ترویج کنند.

ولایتی افزود: ظرفیت رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید باید در خدمت اهداف علمی دانشگاه قرار گیرد.
وی گفت: نتیجه شیرین اعتماد به جوانان مومن و انقلابی که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته تا دستگاه‌های کشور به آنها اعتماد کنند را ما در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده می‌کنیم.
رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و به لحاظ حرفه‌ای در زمره اصلی‌ترین مراجع و محافل علمی کشور قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *