يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

معرفی معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران برای امتحان

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 879582
معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران برای امتحان
 
کلاس نهمی‌ها در آخرین سال تحصیلی متوسطه اول قرار دارند و باید آماده شوند تا به مقطع متوسطه دوم بروند. این تغییر مقطع ممکن است برای برخی دانش‌آموزان استرس‌آور باشد. به‌طوری‌که باعث افت و کاهش انگیزه تحصیلی آن‌ها شود. دانش‌آموزان کلاس نهم باید برای امتحانات نهایی استانی آماده شوند. آمادگی امتحان برای دروسی مانند ریاضی احتمالا نیاز به معلم خصوصی دارد. مخصوصا اگر از آن دسته دانش‌آموزانی باشید که نیاز به یادآوری مجدد و رفع اشکال دارید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران برای امتحان بپردازیم. این مقاله به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای یک معلم خصوصی خوب را بشناسید. در نهایت بهترین معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

معلم خصوصی ریاضی نهم؛ یک راه برای تضمین موفقیت در امتحان

برای درک مفاهیم کلیدی ریاضی نهم مانند معادلات خطی و درجه دوم، هندسه، ترکیبیات، آمار و احتمال می‌توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید. کمک از یک فرد متخصص در زمینه تدریس درس ریاضی به دانش‌آموز پیشرفت تحصیلی فرزند شما را تضمین می‎کند. این موضوع در مقاله چطور معلم خصوصی ریاضی برای امتحانات نهم پیدا کنیم سایت Wyzant بررسی شده است.

معلم خصوصی نیاز دانش‌آموز را از پس چالش‌های درسی او می‌فهمد و برنامه آموزشی خود را براساس نیاز شاگرد پیش می‌برد. به کمک معلم خصوصی دارای مهارت‌های یادگیری ریاضی نهم شامل:
  • حل‌مسئله
    تفکر انتقادی
    استدلال منطقی
    رسم نمودار
    تجزیه و تحلیل

دانش‌آموز نیز به‌مرور این مهارت‌ها را فرا می‌گیرد و از آن‌ها برای سربلندی شدن در امتحان نهایی ریاضی استفاده می‌کند. درباره مهارت‌های مفید در تدریس خصوصی ریاضی می‌توانید مقاله مزایای استخدام معلم خصوصی ریاضی در امتحانات بچه‌ها را از وب سایت Skooli بخوانید.

روش های تدریس خصوصی ریاضی نهم
 
تدریس خصوصی ریاضی نهم

روش‌های تدریس باید منطبق با نیازهای دانش‌آموز باشد. این موضوع در بخش قبل بررسی شد. از روش‌های دیگر تدریس ریاضی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • تدریس به روش کنفرانسی
    تکنیک بازی و ریاضی
    استفاده از مثال‌های دنیای واقعی و ملموس
    تمرین و تکرار در تدریس
همچنین از منابع آموزشی ریاضی نهم شامل کتاب درسی، جزوه، فیلم آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی برای تدریس بهتر و عمیق‌تر باید استفاده شود. با کمک این روش‌ها دانش‌آموز برای امتحان ریاضی نهم نهایی آماده خواهد شد.

معلم می‌تواند برای داشتن روش‌های به روز تدریس ریاضی نهم از سازمان‌ها و سایت‌های بین‌المللی نیز کمک بگیرد. دو سایت NCTM و MAA برای معلمان و دانش‌آموزان منابع به‌روز و برنامه آموزشی دارد.

استادبانک؛ راهنمای طلایی انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی نهم

برای استخدام معلم تدریس خصوصی ریاضی نهم بهترین کار مراجعه به پلتفرم‌های آنلاین است. در ایالات متحده از TutorMe برای معرفی بهترین معلم‌ها استفاده می شود. بهترین پلتفرم‌های داخلی شامل موارد زیر می‌شوند:
  • ایران مدرس
    استاد سلام
    استادبانک
به کمک استادبانک علاوه بر راهنمایی جامع و کامل، تعداد زیادی معلم برای انتخاب خواهید داشت. در ادامه به معرفی 5 تن از بهترین معلم‌های خصوصی ریاضی نهم در تهران برای امتحان می‌پردازیم.

علی اصغر یزدانی؛ 10 بار برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول

آقای علی اصغر یزدانی استاد 4 ستاره استادبانک است. او در تدریس ریاضی گروه درسی متوسطه اول تخصص دارد. آقای یزدانی علاوه بر تدریس حضوری در تهران، به‌صورت آنلاین و بر بستر اینترنت نیز تدریس خصوص می‌کند. او بیش از دو سال سابقه همکاری با استادبانک را دارد و طی این دو سال 2119 جلسه موفق برگزار کرده است. آقای یزدانی برای هر 90 دقیقه تدریس خصوصی 390000 دریافت می‌کند.

زهرا احمدی دارانی؛ دبیر VIP استادبانک

خانم زهرا احمدی دارانی یکی از استادان 5 ستاره مجموعه استادبانک است. او سابقه طولانی در مدارس زیادی دارد. ایشان 2375 جلسه موفق را طی بیش از 4 سال همکاری با استادبانک پیش برده است. همچنین طی این مدت 3 بار برترین استاد در گروه درسی خود در فصول مختلف شده است.

خانم دارانی برای آموزش ریاضی نهم از ابزار و روش‌های نوین تدریس استفاده می‌کند. ایشان معتقد است آموزش باید عمیق، پایدار و لذت‌بخش باشد به‌همین‌دلیل از به‌روزترین منابع و متدهای روز دنیا برای تدریس استفاده می‌کند. او همچنین با ریشه‌یابی مشکل دانش‌آموز، برنامه تدریس خود  هماهنگ با نیاز شاگرد می‌چیند. هزینه کلاس‌های 90 دقیقه‌ای با خانم دارانی 610 تومان است.

فاطمه نعمتی؛ استاد 5 ستاره مجموعه استادبانک

خانم فاطمه نعمتی سابقه‌ای 20 ساله در تدریس ریاضی دارد. او در مدارس گوناگونی تدریس کرده و می‌داند با تیپ‌های شخصیتی مختلف دانش‌آموزان دوره اول متوسطه چطور ارتباط برقرار کند. به‌سبب این تجربه اغلب دانش‌آموزان کلاس خصوصی او توانسته‌اند به مدارس تیزهوشان، نمونه‌دولتی و مدارس برتر مانند علامه حلی، فرزانگان، مفید و نیکان وارد شوند.

خانم نعمتی طی بیش از دو سال همکاری با استادبانک 562 جلسه موفق برگزار کرده است. او برای یک ساعت و نیم تدریس خصوصی ریاضی نهم پانصد هزار تومان هزینه دریافت می‌کند.

سحر کریمی؛ ریاضی آسان

خانم سحر کریمی علاوه بر ریاضی نهم، در سایر مقاطع نیز تدریس خصوصی قبول می‌کند. او سابقه تدریس ریاضی ابتدایی، دبیرستان و کنکور، ریاضی دانشگاه و آمادگی آزمون‌های خارجی را دارد. خانم کریمی در تهران تدریس خصوصی قبول می‌کند. همچنین بر بستر اینترنت به‌صورت آنلاین حتی به دانش آموزان خارج از کشور ریاضی درس می‌دهد.

خانم سحر کریمی استاد 5 ستاره استادبانک است که بیش از سه سال سابقه همکاری با این مجموعه را دارد. او همچنین در مدارس پیک اندیشه، نام آوران شهد قلم و خواجه نصیر نیز تدریس کرده است. ایشان برای 90 دقیقه تدریس خصوصی 720 هزار تومان دریافت می‌کند.

عادل عسکری؛ برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور در فصل تابستان 1401

آقای عادل عسکری یکی دیگر از استادهای 5 ستاره و VIP استادبانک است. او حدود 10 سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلف و مدارس غیر دولتی و مراکز کنکوری و خصوصی تهران دارد. ایشان هم در تهران تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه قبول می‌کند و هم به صورت آنلاین کلاس خصوصی دارد.

آقای عسکری با بیانی ساده و روان ریاضی را برای دانش‌آموزان پایه نهم تدریس می‌کند. طی دو سال همکاری با استادبانک او 1476 جلسه موفق پشت سر گذاشته است و دانش‌آموزان از او رضایت بالایی دارند. هزینه یک ساعت و نیم کلاس خصوصی با آقای عسکری 810 هزار تومان است.

استادبانک؛گامی بلند به سوی موفقیت در امتحان

استادبانک مرجع کاملی از معلم‌های خصوصی در گروه‌های درسی مختلف برای هر مقطع تحصیلی است. به کمک این پلتفرم آنلاین می‌توانید از سراسر ایران به بهترین معلم خصوصی‌ها دسترسی داشته باشید. در مقاله‌ای که خواندید بهترین معلم خصوصی‌های ریاضی نهم در تهران برای امتحان معرفی شدند.

علاوه بر اساتید معرفی شده در این مقاله بخشی از لیست بلند معلم‌های خصوصی تهران که هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین ریاضی تدریس می‌کنند، معلمی که به شرایط شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.
https://jahannews.com/vdcg7y97xak9un4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7y97xak9un4.rpra.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *