جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

«صبح نوروز» 21 اسفند منتشر خواهد شد

پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 506851
«صبح نوروز» ویژه نامه نوروز 1396 شنبه 21 اسفند ماه ضمیمه نوروزی روزنامه صبح نو خواهد شد.
«صبح نوروز» 21 اسفند منتشر خواهد شد


به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین، اولین ویژه نامه نوروزی صبح نو با عنوان «سال ققنوس ها» 21 اسفند ماه همراه با شماره 202 این روزنامه در اختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این ویژه نامه نوروزی که بهاریه آغازین آن مزین به کلام حضرت آیت الله جوادی آملی حفظه الله است با چهار سرفصل فرهنگ، زندگی، سیاست و بهاریه در قالب 112 صفحه منتشر خواهد شد.

در بخش فرهنگ «صبح نوروز» 120چهره ادبی و سینمایی رمان لم یزرع نوشته محمدرضا بایرامی، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و کتاب شعر «کتاب» فاضل نظری را به عنوان داستان، فیلم و شعر سال انتخاب کردند.
این فصل از ویژه نامه شامل آثار و گفتگوهایی است از: سید محمود رضوی، ابراهیم امینی، مهرداد صدیقیان، ابراهیم زاهدی مطلق، مجید قیصری و رضا اسماعیلی و... است.

در این قسمت شاهد میزگردی با موضوع «هویت، فرهنگ و انقلاب اسلامی» با حضور رضا امیرخانی، دکتر شهاب اسفندیاری و حجت الاسلام سید فرید حاج سید جوادی نیز هستیم.

در فصل دوم که زندگی نام دارد قطار شرمساری و روی دیگر پلاسکو دو موضوعی اجتماعی و مهم در سال 95 است که در دو پرونده با جستار و گفتگوهایی از دکتر محمدرضا جوادی یگانه، دکتر ابراهیم فیاض، دکتر سید مجید امامی و دکتر حامد حاجی حیدری و... به مخاطبان ارائه شده است.

فصل سوم فصل سیاست است که این بخش از ویژه نامه«صبح نوروز» شامل عناوینی همچون« فرجام آیت الله» و «گام دوازدهم» است.

این فصل از ویژه نامه علاوه بر بررسی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیست صفحه به بررسی انتخابات آینده ی ریاست جمهوری می پردازد.

در این دو بخش آثار و گفت و گوهایی از دکتر حسن سبحانی، شهریار زرشناس، حجت الاسلام مصباحی مقدم، دکتر ابراهیم رزاقی، دکتر محمدباقر خرمشاد، حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دکتر مرتضی مبلغ، اشرف بروجردی، دکتر امیر محبیان و دکتر ابراهیم برزگر را می خوانید.

ویژه نامه«صبح نوروز» در نهایت با بهاریه هایی اختصاصی از حمیدرضا شکارسری، مصطفی محدثی خراسانی، جهانگیر خسروشاهی، سعید طلایی و مرتضی امیری اسفندقه به پایان می رسد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *