پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

متن وصیت نامه خواندنی مرحوم حاج رضا مقدسی

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 589801
پروردگارا میزان عشق و ارادت مرا به انقلاب اسلامی، حضرت امام روحی فداه و رهبر عزیزم حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای را می‌دانی. ما را قدردان وجود آنها قرار بده و بر توفیقاتش بیفزا.
متن وصیت نامه خواندنی مرحوم حاج رضا مقدسی
به گزارش جهان نيوز، متن وصیت نامه مرحوم رضا مقدسی، فعال رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی و مدیعامل سابق خبرگزاری مهر را در ادامه خواهید خواند:

هوالمطلوب
آنچه در این شب‌های عظیم و عزیز قدر از حضرت باری‌تعالی مسالت دارم چنین می‌نگارم
۱-  خدایا مرا از کشته‌شدگان ثابت قدم و استوار راه ولی امت امام زمان عج قرار بده. تو خود بهتر از هر کسی میدانی که حسرت جاماندن از قافله دوستان شهید سالیانی مدید بر دلم سنگینی می‌کند پس عنایتی فرما که اولا در روز حساب در پیشگاه تو و نبی امت صلوه‌الله و ائمه معصومین علیهم‌السلام و نزد والدین و دوستان روسفید باشم و ثانیا مرگ و شهادتی عطا فرما که مرا بنده خاص تو گرداند. مرگ و شهادتی عاشقانه که تاکنون به کسی عطا نکرده‌ای! از خزانه غیب خودت و از فضل و کرم بی ‌حسابت که «یرزقه لا یحتسب» باشد.

۲-  پروردگارا از محضرت عافیت می‌طلبم عافیت جسم و روح و دین، عافیت دنیوی و اخروی که آن‌گاه به ملاقاتت می‌شتابم با سرزندگی و نشاط کامل باشد بدون سر سوزنی از شک و شبهه و سستی و با ایمانی راسخ ان‌شاالله. همچنین عافیت برای همسرم معصومه سادات بزرگوار و عزیز که عمود خیمه من است و اگر مرتبه و مقامی برایم باشد در سایه همراهی و همدلی اوست، پس می‌خواهم تا آخر عمر او را بسلامت بداری همینطور عافیت دنیوی و اخروی برای فرزندانم و اخوان و اقربا و جمیع مومنان لباس عافیت بر اندام همه مرضای از مسلمین و بنی بشر بپوشانی، بمنه و کرمه

۳- خدایا گفته‌ای و گفته‌اند که از تو بخواهیم و کم بخواهیم پس می‌خواهم رفاه و سلامت در زندگی را به اندازه‌ای که مرا و اهل بیتم را از یاد تو غافل نکند و محتاج دیگران نباشیم و عزت نفس مان با روزی حلال تو پابرجا بماند.

۴- پروردگارا میزان عشق و ارادت مرا به انقلاب اسلامی، حضرت امام روحی فداه و رهبر عزیزم حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای را می‌دانی. ما را قدردان وجود آنها قرار بده و بر توفیقاتش بیفزا.


۵-  الهی رفع ظلم و گرفتاری از همه مظلومان عالم بفرما و به مجاهدان راه حق نصرت عطا فرما و اسباب خفت و ذلت ظالمان و اهل کفر و منافقان هم پیمان آنها را فراهم فرما.

معبودا توفیق بندگی در حد کمال و با معرفت را به من عنایت فرما تا آنگونه که تو می‌پسندی زندگی کنم و آن‌گاه به ملاقاتت بشتابم. به من قوتی عطا فرما و ایمانی ارزانی ده که در برابر وسوسه‌های نفس سربلند باشم و پایم در آزمون‌ها و امتحانات سخت تو نلغزد.

خدایا برای فرزندانم ایمانی راسخ و معرفتی ماندگار می‌خواهم که نمازت را سبک نشمارند، عامل به واجبات باشند و دست‌شان از دامن اهل بیت عصمت و طهارت لحظه‌ای کوتاه و جدا نشود.

کریما در روزهای سخت زندگی و در ایام دشوار بیماری عزیزان بسیاری از نزدیکان و دوستان با من همراهی و همدردی کردند از خانواده همسرم که با محبت بی‌شمار برایم دل سوزاندند و کم‌طاقتی مرا تحمل کردند تا اخوان و اقربای که از راه دور و نزدیک دعا گفتند و توسل نمودند از تو می‌خواهم احسان آن‌ها را از خزانه غیبت جبران فرمایی.

در میانه اما حساب همسر عزیزتر از جانم جداست که با صبر و بردباری زحمات طاقت‌فرسای بیمارداری را تحمل کرد و از همه راحتی و خوشی خود به خاطر من گذشت و خالصانه خدمت کرد.

پس تو خود اجر و مزد او باش یا ارحم‎‌الرحمین
شب بیست و یکم
رمضان‌المبارک ۱۴۳۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *