شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۲

واکنش دفتر نهاد رهبری به سخنان فاطمه هاشمی

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 506352
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد تهران جنوب به سخنان فاطمه هاشمی در خصوص امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.
واکنش دفتر نهاد رهبری به سخنان فاطمه هاشمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد تهران جنوب طی نامه‌ای خطاب به فاطمه هاشمی درخصوص صحبت‌های اخیرش درباره امام (ره) واکنش نشان داد.
در ابتدای این نامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به فاطمه هاشمی آمده است: پس از مشورت با دوستان برای انتخاب سخنران در مجلس یادبود مرحوم ابوی که توسط انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شده بود؛ به این نتیجه رسیدیم که برازنده است که سرکار عالی افاضه فرمایید، چراکه چه کسی از شما مطلع تر به زوایای علمی، اجتماعی و سیاسی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است؟
در ادامه این نامه آمده است: انتظار می‌رفت از سرکار به عنوان یک فرهیخته دانشگاهی صحبت کنید، به عبارت دیگر منطقی و علمی بحث را دنبال کنید و گرفتار سخنان دو پهلو که متأسفانه دستاویز رسانه‌ای شده، نگردید که ناگزیر به توجیه آن شوید.
در ادامه این نامه با تاکید بر اینکه سخنانی که از شخصیت های محبوب جامعه قداست زدایی کند چه حاصلی عاید خواهد کرد، آمده است: طبیعی است ساده زیستی حضرت امام (قدس سره) و حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) زبانزد خاص و عام است، خدشه دار کردن آن جز خوشحال کردن دشمنان سوگند خورده انقلاب اسلامی به نظام نتیجه ای ندارد. به امید آن که بیش از پیش آثار فرهیختگی در رفتار و گفتار سرکارعالی موجب افزایش بینش و شناخت جوانان و دانشگاهیان نسبت به ارکان و شخصیت‌های نظام گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اساتید خاطره سازی هستن اینا احتمالآ چند ده سال دیگه نوه هاشون میان میگن ننجون فلان کاندیدا بوده گفته بریزید تو خیابونا
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مردم حداقل تفاوت زیستی رهبرفعلی کشوروشخص امام خمینی با ابوی گرامی این خانم روبخوبی میدونن وایا نمیخواهید بپذیرید کشور هنوز ازتبعات مدیریتی ابوی گرامتان خلاص نشده وشرایط بداقتصادی وتورم هزاران مشکل دیگه اتبعات همون زمانه وبالاخره قبول کنید دوران شماها تمام شده چرااصرارمیکنید