پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۵۹
کلاهی که اصلاح طلبان با واژه «تندرو» بر سر مردم می گذارند

آیا شما هم در دام اصلاح طلبان افتاده اید؟

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 598156
به عنوان نمونه در ماجرای رقص دختران در مقابل شهردار تهران در برج میلاد، با وجود محرز بودن عدم رعایت شئون اسلامی، غوغا و بلوای رسانه ای به راه می افتد. اصلاح طلبان در حمایت از این هنجارشکنی خود را در قامت وکیل مدافع دختران رقصنده در می آورند و در مقابل اصولگرایان را به عنوان نیروهای تندرویی معرفی می کنند که حتی نمی توانند رقص چند دختر نوجوان یا کودک را تحمل کنند.
آیا شما هم در دام اصلاح طلبان افتاده اید؟
گروه سیاسی جهان نيوز: بقای اصلاح طلبان در عرصه سیاسی و قدرت ایجاد ترس از دیگران است تا به این واسطه مردم به آنها رجوع کنند، این ترس در برخی از دوره ها تشدید می شود و به آن دامن زده می شود. 

به گزارش جهان نيوز، دختران خیابان انقلاب در هفته های اخیر به هشتگ پر کاربرد در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در یکی از موارد برخورد با هنجارشکنان، مامور نیروی انتظامی دختری را که حجاب از روی سر برداشته بود در شرایطی نامتعادل از روی کیوسک برق به پایین پرت می کند. هرچند نحوه برخورد در چنین فضایی باعث مظلوم نمایی هنجارشکن شد ولی در ماورا این رفتارها دو قطب اصلی شکل می گیرد. یک قطب مدافع حجاب اختیاری و قطب دیگر مخالف آن و خواهان برخورد های خشن معرفی می شوند. ولی چه کسانی این قطب ها را معرفی می کنند؟

فعالین رسانه ای و سیاسی اصلاح طلب خود را به عنوان مدافعان دختران خیابان انقلاب معرفی می کنند و نحوه برخورد با آنها را به عنوان یکی از نمادهای رفتاری نیروهای رقیب و اصولگرا به خورد ملت می دهند. 

یا به عنوان نمونه دیگر در ماجرای رقص دختران در مقابل شهردار تهران در برج میلاد، با وجود محرز بودن عدم رعایت شئون اسلامی و رقص در حضور مردان، غوغا و بلوای رسانه ای به راه می افتد. اصلاح طلبان در حمایت از این هنجارشکنی خود را در قامت وکیل مدافع دختران رقصنده در می آورند و از شادی و لزوم آن در جامعه دفاع می کنند. در مقابل اصولگرایان را به عنوان نیروهای تندرویی معرفی می کنند که حتی نمی توانند رقص چند دختر نوجوان یا کودک را تحمل کنند و آنها را راهی دادسرا و بازپرسی می کنند. هرچند در نهایت خبر احضار دختران دروغ از آب در آمد ولی اصلاح طلبان در سیاه نمایی علیه نیروهای رقیب خود موفق عمل کردند و ذهن جامعه را به این سو هدایت کردند که رقبا مجموعه ای از افراد دگم هستند که مخالف هرگونه شادی و نشاط در جامعه هستند. 

در موارد متعدد دیگر این قطب بندی ها وجود دارد. اعضای شورای شهر تهران که اولویت اصلی کاری آنها خدمات رسانی به شهروندان است درباره بازداشت اخلالگران روز جهانی زن در 8 مارس پیگیر اخبار بازداشتی ها می شوند و گزارش لحظه به لحظه از اقدامات خود می دهند، در حالیکه کاملا مشخص است این افراد تنها در شبکه های اجتماعی در حال اقدام هستند و هیچ کار دیگری در رابطه با دستگاه قضا یا پلیس از عهده آنها بر نمی آید با این وجود اینها در نهایت به عنوان مدافعان حقوق زنان خود را جانمایی می کنند. 

همه این موارد و بسیاری از موارد دیگر قطعات موزایکی یک طرح بزرگتر هستند. اتفاقات ماههای اخیر این دستورکار اصلاح طلبان را بیشتر از گذشته عیان ساخته است. رفتارشناسی این نیروها نشان می هد که همگی از یک اتاق فرمان مشترک دستور می گیرند. حتی در آشوب های دیماه با وجود آنکه در روزهای نخست سعی کردند تا از محکوم کردن آن به عنوان بلیط بازگشت و نزدیکی به نظام استفاده کنند ولی در نهایت نیت اصلی خود را آشکار کرده و به دفاع از آشوب گران پرداختند تا از بی بی سی فارسی و رضا شاه پهلوی در حمایت از آشوب گران عقب نیافتند. 

به طور حتم نتیجه گرایی و تفکرات ماکیاولیستی در میان اصلاح طلبان از سایر جریان ها شدیدتر است. سال هاست که آب و نان دو قطبی تندرو – میانه رو یا کندرو  را می خورند. با تبلیغ و شانتاژ در فضای رسانه ای و عمومی از بازگشت تندروها یا عواقب به قدرت رسیدن افراطی ها و به خصوص یکسال منتهی به انتخابات، شرایط را برای معرفی خود به عنوان نمایندگان اصلی اعتدال و میانه روی مهیا می کنند و به این وسیله با انواع حربه ها خود را بر مردم قالب می کنند. هرچند مردم در انتخاب خود آزاد هستند ولی در فضای غبار آلود و مسموم شده ممکن است انتخابات به سمتی برود که در آینده نتیجه ای که می خواستند هرگز محقق نشود، چرا که انتخاب ها بر اساس ترس و دلهره از بازگشت تندروها یا فضای جنگی بوده و نه براساس برنامه ها. 

در حال حاضر نیز مشاهده می شود که اصلاح طلبان و رسانه های آنها بار دیگر آتش تنور تندروی را از هیزم شایعه و دروغ داغ کرده اند و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و در نهایت ریاست جمهوری 1400 برنامه خود را بر همین مبنا قرار داده اند. برخی از سالنامه های روزنامه های اصلاح طلب پر است از تیترهایی با مضمون بازگشت تندروها.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هوشیار
Iran, Islamic Republic of
خدایی من تا حالا تو دام این اصلاح طلب ها نیفتادم . چو کارهای اونها کاملا واضح هستش نمیدونم چرا یه گروهی زود گول میخورن
بیدار
United States
منم تو دام نیفتادم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان از دام بیرون میارن
هوشیارو بیدار
United States
مردم هوشیار و بیدارن
United States
درود بر هوشیارو بیدار
Iran, Islamic Republic of
هوشیاریم و بیداریم بیداریم و هوشیاریم
Iran, Islamic Republic of
انتخابات اخیر نشون داد بعضی از مردم النگ و دولنگ هم نیستن چه برسه به هوشیار و بیدار
Iran, Islamic Republic of
نظر نظر مردمه مهم نیست شما مردمو چی فرض کنی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتخاب مردم رو داریم میبینیم
United States
چرا به مردم توهین می کنی ؟
ضدتزویر
Iran, Islamic Republic of
دوجمله و یک نتیجه!
روحانی: اگر دولت تخریب شود همه غرق میشویم!؟
بی بی سی: بعد از حجاب نوبت ولایت فقیه است!؟
نتیجه: بازیهای حجاب و رقص و.. در واقع سوراخهای طراحی شده و ضداجتماعی در کف کشتی نظام هستند که برخی برای انتقام از منتقدان فساد و ناکارامدی درحال ایجاد آنهایند تا همه با هم غرق شویم!
هشدار!
United States
روحانی دقیقا راست گفت شما بیایید وسط خیابونها دیوار می کشید. این با دختران ۸ ساله ثابت شد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا...
اینکه به چند تا دختر زیر 9 سال گیر میدن افراط نیست؟!!
حرف زدن در مورد این هم خنده داره...
8 سال مملکت دستشون بود ولی کار کردن برای ربا، دروغ، اختلاس و ...؟!
Iran, Islamic Republic of
سعدی 800 سال پیش جواب شماها رو داده هرچند سواد خوندنش رو ندارین:
هرکه در خردیش ادب نکنند
در بزرگی فلاح از او برخاست
چوب تر را چنان که خواهی پیچ
نشود خشک جز به آتش راست
Iran, Islamic Republic of
امثال شما که توی عمرتون 1 رکعت نماز نخوندین اگه حرف نزنین سنگین تره. مگه ابتذال و بی حیایی کوچیک و بزرگ داره؟ رقاصی برای بچه ها مجازه؟ اینجا کشور اسلامیه شما غربزده ها اقلیتین تا 1000 سال دیگه هم به نتیجه نمیرسین، آرزوی بی دین کردن مردم کشور رو به گور میبرین. پهلوی بیشرف که 2500 سال سابقه شاهنشاهی پشت سرش بود با سر رفت توی چاه خلا شماها که عددی نیستین.
Romania
چرا تهمت میزنی ؟ تو چیکاره ایی که بپرسی نماز می خونه یا نه ؟ ما مثل تو بخاطر پول و مقام نماز نمی خونیم برای خدای خودمون نماز می خونیم . خواهر بی حجاب من تو قلب اروپا برای شکرگزاری خداوند بزرگ نماز می خونه و یا برادر مجروح من ۲ زار تو امثال شما را قبول نداره .مادرم که مرجع و رهبر من هست حتی الان با مشکل پاش ۱ بار نمازش قضا نشده ولی امثال تو و دوستانت را قبول نداره . شما مثل اینکه خودتون را اشتباه گرفتید ... امیدوارم این پیام سانسور نشه . چون تندروها اینجا هر چی می خوان می تونن بنویسند ولی مخالف سانسور میشه . بجز ۱۴ معصوم معصوم دیگری نداریم .
United States
بسمه تعالی
نماز خواندءن همه دین نیست جزء ای از دین است اگر نماز خواندی ولی سایر احکام دین رانادیده بگیری این جز مسخره کردن دین نیست ابلیس هم نماز می خواند .معاویه هم نماز می خواند تمام اوامر و نواهی خدا را اگر اطاعت کردی آن موقع نمارت ارزش دارد نمازی که بدون حجاب باشد چه ارزشی دارد حجاب امر خداست ابلیس چرا رانده از درگاه خدا شد او که نماز می خواند چون امر خدا را اطاعت نکرد که همان سجده به آدم بود حالا اگر از شما باشد خدا را تندرو مینامید چرا چون بخاطر یک سجده نکردن شیطان را از درگاهش راند و وعده جهنم به اوداد. اشتباه شما وامثال شما در این است که خود را عقل کل می دانید وفکر می کنید جز شما همه تاریک فکرند وخود راروشنفکر میدانید لذا نوشته ای که مادر من مرجع ورهبر من است او چه مرجعی است که شما ها را درست تربیت نکرده لذا خواهرت بدون حجاب نماز می خواند و خود نیز احکام اسلامی و قرآنی را نمی دانی . جدا عاقبت همه را بخیر کند .وسلام بر کسی که از هدایت تبعیت کند.
United States
خاوری همه احکام را میدونست . تازه یک جای مهر گنده هم روی پیشونیش بود با ۱ چفیه مثل شما در گردن ......
Romania
تاریخ خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد .
Iran, Islamic Republic of
مردم یه دوره تو دام شما افولگراها افتادن واسه هفت پشتشون بسه! دقت کن یه دوره نه دو دوره! آره عمویی
Iran, Islamic Republic of
یه گروه ۲۴ میلیون نفره گول سید قلبها رو خوردن
جمع کنید با این تحلیل های ابکی تون
سید هر انچه گفت همان خواهد شد و این خواست اکثریت هست و اقلیت باید تبعیت کنه ولی حق انتقاد محفوظه براشون
Iran, Islamic Republic of
پشت سر سیدمون رهبری عزیز و در کنار اصلاحات خواهیم ماند...
Iran, Islamic Republic of
چند چندی با خودت
Iran, Islamic Republic of
این اصطلاح "تندرو" ساخته امریکایی هاست که ترجمه hardliner است و اینها علاوه بر تندرو دو اصطلاح دیگه هم رایج کرده اند که یکی "سختگیر" است و دیگری "متعصب" و این عمله و اکره داخلیشان همان ها را بر زبان می آورند و همه اینها را برای نیروهای ارزشی و انقلابی به کار می برند.
آدمیزاد
Colombia
بعضی تندروی ها نیکوست ،ای کاش بجای گیر دادن به مو و لباس خانمها شما در عدالتخواهی و مبارزه با بیماری ها و اعتیاد و دزدی و مصرفگرایی و ربا خواری و آلودگی هوا و آب و زمین های کشور و کم آبی و فقر و بیسوادی و تجزیه طلبی و تنبلی و سرانی که فرزندانشان در انگلیس و کانادا بسر میبرند و ریزش زیر ساخت های کشور و .. تندرو hardliner بودید.
Iran, Islamic Republic of
من هم اصلا گول اصلاح طلب ها رو نمیخورم. اصلاح طلب ها فکر میکنند که در حال اصلاح هستند اما حال و روزشان را در قرآن میتوان یافت.
Iran, Islamic Republic of
البته این بازی رو هم از کدخداشون یاد گرفتند.تنها چیزی که ندارند ابتکار عمل است.
Iran, Islamic Republic of
چرند چرا میگید برادر و هم چنین جهان نیوز ؟! شما تندروها خدا زده پس کله تون احتیاجی به این ندارید که اصلاح طلبها خرابتون کنند ! میفهمی چی میگم جهان ؟! اگر یه ذره صداقت داشتید و از غرور و تکبر بیجا دست برمی داشتید می فهمیدید که راه و رسم مملکت داری و سیاست ورزی شما حضرات غلط اندر غلطه ! با اینکه دم از اسلام و ارزشها میزنید حاضرید از هر وسیله و ابزار ناپاکی برای پیشبرد اهداف خودتون استفاده کنید. زمان ریاست محموت به هزاران دلیل متوسل میشدید که گرانی، تورم، بیکاری و سایر گندکاری های معجزه هزاره سوم را توجیه کنید اما الان درست بر عکس اون موقع فقر و کمبود و گرفتاریهای ملت رو که اکثراً یادگار مدیریت درخشان محموت و شرکاست را بر فرق دولت و روحانی می کوبید، انگار نه انگار خدائی هست و قبر و قیامتی ! برای رسیدن به نتیجه دلخواه دست به هر کاری می زنید عین خود ماکیاول ! خدا هدایتتون کنه !
یاس
Iran, Islamic Republic of
خدا پس کله ی کی زده ؟؟؟؟؟
اونکه بادشمن بد خواه این ملک وملت مذاکره وبرجام رو عملی می کنه انوقت بعد چهارسال می فرمایند مگه فلان کشور عقل نداره که با امریکای بدعهد مذاکره کنه
این فقط یه نمونه است ،توی این چند سال از این نمونه ها ی مثال زدنی زیاد دیدیم ....
محسن
United States
اگر بخوام صادقانه بگم چرا در اوایل دهه هفتاد روزنامه سلام می خوندم . جو انتقاد به هاشمی به دلم می نشست انتقاد به فساد و ... حتی در انتخابات سال هفتادو شش سینه چاک خاتمی بودم براش تبلیغ هم می کردم اما رفته رفته احساس کردم که یک تزویر و نفاق در شعار و رفتار این جماعت هست خصوصا" فتنه سال 78 و همین طور یک مسئله دیگر که احساس کردم به شعورم توهین می شود اونم مربوط می شد به اعتراضات فرهنگیان به مسئله معیشت ، برایم عجیب بود که اصلاح طلبان در حالی که هم دولت و هم مجلس را در اختیار داشتند فرهنگیان را تشویق می کردند به تحصن در ادارات و حتی مجلس ، از خودم پرسیدم خب اگر اعتراضات نتیجه دهد چه کسانی باید پی گیر امور باشند ؟ غیر از مجلس و دولت ؟ خب اونم که در اختیار خودشونه پس تشویق به اعتراض دیگه چه مفهومی داره ؟ آیا این مسئله لطمه زدن به نظام نیست ؟ راستش احساس پشیمانی و شرم دارم از لحظه لحظه هایی که به عنوان یک جوان دل در گروه برنامه های واهی این جماعت داشتم و شکر خدا امروز با تمام توانم در هر محفلی برای رسوا کردن این جماعت هر اقدامی که شایسته باشد انجام می دم . «خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند .»
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر محسن با بصیرت
Iran, Islamic Republic of
به عملکرد بزخی افراد دیگر هم انتقاد وارد است ولی با اصلاح طلبان هرگز سعادت دنیا و آخرت حاصل نمی شود
Iran, Islamic Republic of
به برادران هیچ ایرادی وارد نیست کفر نگو
Iran, Islamic Republic of
برادرا حق مطلقن و هيچ انتقادي وارد نيست
حامد
Iran, Islamic Republic of
ترویج فرهنگ رقاصگی از بچگی آغاز می شه. ترویج فرهنگ ابتذال و بی حیایی، بی حجابی، رقص و پایکوبی و هنجار شکنی و فراموش کردن احکام محرم نامحرم را از بچگی آغاز می کنند. حرکات موزون و رقص جنس زن برای مردان زیاد فرقی نداره بچه باشه با بزرگ. در ضمن اینا خیلی هم بچه نبودند و در جوامع برخی از دختران در این سن دوست پسر هم پیدا می کنند.

اما مسئله ی مهم تر اینه که امروز شهرداری ما که کمک به هیئت ها و مساجد رو حرام می دونه برای ترویج فرهنگ رقاصگی از بیت المال پول هزینه می کنه.
Iran, Islamic Republic of
نه در دام اصلاح طلب می افتیم و نه در دام اصولگرا چون هر دو بدتر از هم هستند
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات همون سال 84 تمام شده بود و گرنه امتدادی داشت
اگر روحانی نبود عمرا همین زبون دراز امروز و هم داشتند.
Iran, Islamic Republic of
همینکه الان ازش بد میگی یعنی امتداد
Iran, Islamic Republic of
فعلا گرفتار افرادی هستیم که حق اعتراض را اغتشاش شادی را ولنگاری و اختلاس و ربا را از اصول کاری خود میدانند ولی رقص دختران زیر سن تکلیف را مشکل اول مملکت میبینند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همون واژه ای دومت درسته. دنبال اغتشاش و ولنگاری هستید.
آتش زدن مسجد میشه اعتراض؟!
رقاصی دختران، چه شادی ای برای شمای بینده داره؟ غیر از زیاده طلبی تو و سوء استفاده از بدن دختران که اسمش فساد و ولنگاریه؟!
Iran, Islamic Republic of
مطلب خوبی است اما این حرف دلیل بر اعلام عدم ضرورت نارضایتی از واقعه شهرداری و نهی از منکر نمی شود
Iran, Islamic Republic of
... وَتِلْكَ الْأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَيْنَ النَّاسِ وَلِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَيَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَدَاءَ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ(سوره آل عمران 140)
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه خفه شید منافقین کفتار صفت...همه شماها از یک قماش هستید...یه مشت مفت خور بی عرضه که تا وقتی این مملکت دست شماها باشه هر روز به قهقرا نزدیکتر میشیم....
Iran, Islamic Republic of
بابا یواش تر فشارت میره بالا اخوی
خوب چرا شورای نگهبانتون تایید می کنه که بعد از مردم طلبکار میشی
امید
Iran, Islamic Republic of
افکار رقیق داعشی در مغز زنگ زده تمامیت خااهان وجود دارد وتا این افکاراست جز بدبختی و فلاکت چیزی دستگیر این مرز و بوم نخواهدشد
Iran, Islamic Republic of
خیر جناب امید.
اون نظر، نظر یک مسلمان در مقابل افسادطلبان و لشگر داعشیشان است. یادت نیست به داعش میگفتید معترضین سوریه! و نمیفهمیدید چرا این معترضین سوریه، چند ملیتی هستند؟!
خب شما داعشی ها را باید نوازش کرد؟! خیر. باید زد تو کله پوکتون.
مرگ بر افسادطلبان طرفدار داعش
نامی
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلبان دام و تله دارند . دام و تله شما تندرو ها خیلی بدتر و خیلی خطرناک تر از انهاست .
جالبه که تندروها برای کوبیدن اصلاح طلبها دست به هرکاری می زنند .
رقص چند دختر آنها را تحریک می کند . ولی فساد و اختلاس بیکاری حیف و میل کردن بیت المال توسط اقازاده ها و ..... هیچ کسی را تحریک و ناراحت نمی کند . بانک های اسلامی پول مردم را خوردند عوض مجازات خاطی مال باختگان مجازات شدند و هزاران نمونه دیگر . ان وقت مشکل بزرگ ما شده رقصیدن چند دختر . اول مشکلات کلان را حل کنید بعد برسید به این مسائل کوچک
ص امین
Iran, Islamic Republic of
درست اینه که بگیم در دام "اصلاح طلب خود باخته غربگدا "و "اصولگرای مصلحت اندیش منفعت طلب بی تحرک " نیافتیم
جاوید و پر رهرو راه شهیدان و امام خامنه ای الی یوم الوقت المعلوم
اینها جیره خوارانی هستندکه بایدبرعلیه احکام اسلام درمواقعی که اربابانشان می خواهند بایستند.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم دلیل این تحلیلای ضعیف توی کامنت دوستان چیه؟
مطمئنن ایران عزیز تحلیلگر خوب زیاد داره ولی جهان نظراتشو نمیذاره.اصلا میدونید معنی اصلاح طلب چیه؟ کارش چیه؟مگه آقای روحانی تا 20 سال قبل توجبهه اصولگراها نبود...اصلا،میدونید اصولگرا چیه؟کارش وایدش چیه؟بابا برید دوکلمه بخونید بعد بیایید تحلیل بنویسید
اصولگرا واصلاح طلب تمام شد،متعلق به دهه های گذشته است،الان فقط انقلابی وغیرانقلابی داریم.گول سیاست بازان رانخورید.
Iran, Islamic Republic of
اونوقت انقلابي و ضد انقلاب كيه؟
Iran, Islamic Republic of
زیربنای این تحلیل خود حق بینی است هر که مثل من فکر نمی کند در جبهه باطل است
Iran, Islamic Republic of
زیربنای این تحلیل، واقعیات است.
هر کسی مثل ما فکر نکرد باطل نیست. افسادطلبان باطلند.
نشانه اش، کتاب "8 سال بحران فرینی اصلاحطلبان در ایران" که کاملا مستند است، نه قضاوتی.
کتاب "شورش اشرافیت بر جمهوریت" در مورد فتنه بزرگ 88
و صفحات روزنامه کیهان از سال 76 تا الان که به صورت مستند، خیانت های اصلاح طلبان را نوشته و به صورت کتاب های مختافی هم چاپ شده است.
کتابی در زمینه اعترافات پادوهای فتنه در فتنه 88 هم آمده که هنوز نخریده ام.
و البته یک چشم و دل باز...
Iran, Islamic Republic of
اینکه هزاران میلیارد سرمایه مردم در شهرداری بذل و بخشش شده یا 52 هزار میلیارد بدهی بجا مونده نه توسط دادستانی پیگیری می شود نه رسانه های اصولگرا منتشر می کنند و بخاطر یک مراسم ساده چنین فریاد وااسلاما سر می دهند و همه کشور را برای تخریب شهردار تهران آنهم در آستانه عید بسیج می کنند نمود این است که تندرو و افراطی هستند.و الا می توانستند ضمن محکومیت عملکرد شهردار قبلی خیلی ساده اقدام شهرداری در برج میلاد را تقبیح کنند و از آن بگذرند.
Iran, Islamic Republic of
جناح اصولگرا تاوان احمق بودن خود را می دهند.
Iran, Islamic Republic of
در هر حال این رویه اصلاح طلبان یک پادزهری و راه مقابله ای دارد. بگردید و مطالعه کنید و پیدا کنید و رسوا کنید.
یک راهش این است که مترصد اخبار و شیطنت و شایعه و دروغ آنها باشید و فورا افشاگری کنید و علنا بگویید که فلان رسانه و فلان شخص دروغ گفته است.
راه دیگر این است که شما هم مدام و بصورت بمبارانی بگویید که اصلاح طلبان تندروتر از آنی هستند که مردم فکر می کنند. بعد تندروی های سیاسی آنها را پشت سر هم لیست کنید.
راه دیگر آن است که در ذهن مخاطب اصلاح طلبی را مساوی با دروغ و شایعه و تخریب رقیب برای رسیدن به صندل و ریاست و نه خدمت، جا بندازید...
رقيب هراسي شيوه و روال كار آنهاست و مسئله ديوار كشي در خيابان در صورت پيروزي رقيب كه از اذهان مردم نرفته است
Iran, Islamic Republic of
قرآن کریم سوره بقره :
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿۱۱﴾
چون به آنان گویند: در زمین فساد نکنید، می گویند: فقط ما اصلاح گریم!

أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ ﴿۱۲﴾
آگاه باشید! یقیناً خود آنان فسادگرند، ولی درک نمی کنند.

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿۱۳﴾
چون به آنان گویند: ایمان آورید چنان که دیگر مردم ایمان آوردند می گویند: آیا ما هم مانند سبک مغزان ایمان آوریم؟! آگاه باشید! قطعاً اینان خود سبک مغزند، ولی [از شدت کوردلی به این حقیقت] آگاه نیستند.

وَإِذَا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ ﴿۱۴﴾
و هنگامی که با اهل ایمان دیدار کنند، گویند: ما ایمان آوردیم و چون با شیطان هایشان [که سرانِ شرک و کفرند] خلوت گزینند، گویند: بدون شک ما با شماییم، جز این نیست که ما [با تظاهر به ایمان] آنان را مسخره می کنیم.

اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ ﴿۱۵﴾
خدا آنان را [به کیفر این کار منافقانه در دنیا و آخرت] عذاب خواهد کرد، و آنان را در سرکشی وتجاوزشان مهلت می دهد [تا در گمراهی شان] سرگردان وحیران بمانند.