شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
طلایی در همایش تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی در توسعه و کارآفرینی شهری:

اقتصاد محله محور تهران همپای آمریکاست

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 505961
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سهم اقتصاد محله محور در آمریکا ۳۴ درصد و در تهران نیز ۳۴ درصد برآورد شده است و اکنون در شهر تهران ۳۵۴ خانه محله دایر شده که دارای مدیریت یکپارچه است.
اقتصاد محله محور تهران همپای آمریکاست
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در همایش تببین جایگاه اقتصاد مقاومتی در توسعه و کارآفرینی شهری که از سوی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان تهران و خانه اندیشمندان علوم انسانی در سالن محراب برگزار شد با بحرانی خواندن بیکاری در کشور گفت: آنچه باید مورد بازنگری قرار گیرد اصلاح فرهنگ کار و تغییر رویکرد در حوزه اشتغال است.
طلایی افزود: سهم اقتصاد محله محور در آمریکا 34 درصد و در تهران نیز 34 درصد برآورد شده است و اکنون در شهر تهران 354 خانه محله دایر شده که دارای مدیریت یکپارچه است.
نایب ریس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اقتصاد سایبری از بسترهای اشتغال است و شهرداری در 354 محله پژوهشگر خانه فناوری اطلاعات و خانه خدمات اجتماعی ایجاد کرده است.
طلایی در ادامه با اشاره قوانین مصوب شده در شورای شهر گفت: تعامل با شبکه های اجتماعی و نوآوری های علمی و خدمات الکترونیک از دیگر بسترهای اشتغال هستند که از آنها غفلت شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در همایش تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی در توسعه وکارآفرینی شهری تاکید کرد: دانشگاه ها، انجمن های علمی به ویژه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و خانه های محلات می توانند امکان اصلاح فرهنگ کار را از کف محلات آغاز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *