دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
نتایج یک نظرسنجی نشان داد؛

حمایت‌ها از استقلال اسکاتلند افزایش یافته است

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 501932
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد حمایت‌ها از استقلال اسکاتلند پس از آنکه ترزا می خواستار خروج کامل بریتانیا از اتحادیه اروپا شد، افزایش یافته است.
حمایت‌ها از استقلال اسکاتلند افزایش یافته است
به گزارش جهان نيوز ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت، نظرسنجی روزنامه "هرالد" اسکاتلند، ‌نشان می‌دهد ۴۹ درصد از اسکاتلندی‌ها از استقلال حمایت می‌کنند و ۵۱ درصد با آن مخالف هستند.
نظرسنجی مشابهی ماه گذشته انجام شد که نشان می‌داد نظر اسکاتلندی‌ها شبیه نتایج رفراندوم استقلال اسکاتلند در سال ۲۰۱۴ است. در واقع ۴۵.۵ درصد حامی استقلال و ۵۴.۵ درصد مخالف آن بودند.
پارلمان اسکاتلند سه شنبه با طرح ترزا می، نخست وزیر انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا با یک رای‌گیری سمبلیک و غیر الزام‌آور مخالفت کرد.
راس کریر، از قانونگذاران حزب سبز اسکاتلند که حامی دولت‌های تفویضی درخصوص استقلال است دوشنبه به خبرگزاری رویترز گفت: اسکاتلند به احتمال قوی به سمت یک رفراندوم استقلال حرکت می‌کند و این اقدام پس از آغاز روند خروج از اتحادیه اروپا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *