دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مخالفت‌با‌سیاست‌های‌"کامرون"در انگلیس

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 450424
نمایندگان حزب ملی اسکاتلند که سومین جناح بزرگ پارلمان انگلیس را تشکیل می‌دهند، با هرگونه اقدام دیوید کامرون برای کسب موافقت پارلمان در حمله هوایی به داعش در خاک سوریه مخالفت خواهند کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از رویترز گزارش داد، در حالی که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس قصد دارد تا موافقت پارلمان را برای آغاز حملات هوایی علیه داعش در سوریه جلب کند و به ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش بپیوندد، نمایندگان ملی گرای اسکاتلند مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرده اند.

مخالفت حزب ملی اسکاتلند مسئله را برای کامرون پیچیده تر کرده است. آلکس سالموند رهبر سابق ملی گراهای اسکاتلند در نشست این حزب در آبردین تاکید کرد: نباید هیچ مداخله نظامی دیگری از سوی انگلیس صورت گیرد.

اجازه بدهید درباره سیاستی صحبت کنیم که بر نیازهای مردم سوریه متمرکز است.

نمایندگان حزب ملی اسکاتلند اعلام کرده اند که تنها از یک طرح ابتکاری سازمان ملل به منظور پایان دادن به درگیری های سوریه حمایت خواهند کرد.

حزب ملی اسکاتلند ۵۵ کرسی از ۶۵۰ کرسی پارلمان انگلیس را در اختیار دارد.

این حزب پیش از این نیز تردید خود نسبت به اقدامات نظامی در خاک سوریه را اعلام کرده و در سال ۲۰۱۴ تنها حزبی بوده که با حملات هوایی انگلیس علیه داعش در عراق مخالفت کرده بود.

تروریست های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون علیه دولت بشار اسد در سوریه می جنگد. این گروه از ژوئن ۲۰۱۴ میلادی حملات خود را به عراق نیز گسترش داد و بخش های زیادی از شمال و غرب این کشور را تصرف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *