سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۴
پیرهادی خطاب به سرخو:

176 متر پارکینگ را با نفوذ مسکونی کرده اید

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 501775
همزمان که محسن سرخو خطاب به پیرهادی واژه دروغگو را مطرح می‌کرد محسن پیرهادی گفت: 176 متر پارکنیگ را در دربند تبدیل به مسکونی کرده‌اید. سرخو نیز پاسخ داد تو دروغگو هستی و تهمت می‌زنید. پیرهادی نیز در جواب گفت بنده کارمند شهرداری بوده و هستم و با نفوذ در شهرداری پارکینگ خانه‌ام در دربند را مسکونی نکرده‌ام.
176 متر پارکینگ را با نفوذ مسکونی کرده اید
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از فارس، در ادامه جریان سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از نطق پیش از دستور شجاع‌پوریان و پرویز سروری احمد حکیمی‌پور دیگر عضو شورای شهر تهران به نطق سروری اعتراض داشت و در ادامه این اعتراض محسن سرخو خطاب به محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شما املاک نجومی داشته‌اید.
در ادامه محسن پیرهادی هم گفت: این تهمت بی‌جایی بود که شما زدید و باید پاسخگو باشید. بنده پارکینگ خانه خود را تبدیل مسکونی نکرده‌ام شما این کار را کرده‌اید.

وی افزود: در املاک نجومی تهمت زده‌اید و باید پاسخ بدهید. همزمان که محسن سرخو خطاب به پیرهادی واژه دروغگو را مطرح می‌کرد محسن پیرهادی گفت: 176 متر پارکنیگ را در دربند تبدیل به مسکونی کرده‌اید. سرخو نیز پاسخ داد تو دروغگو هستی و تهمت می‌زنید. پیرهادی نیز در جواب گفت بنده کارمند شهرداری بوده و هستم و با نفوذ در شهرداری پارکینگ خانه‌ام در دربند را مسکونی نکرده‌ام.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز خطاب به سرخو گفت: شما از ادب خارج شده‌اید.
پیرهادی نیز ادامه داد: بنده ملکی را به اسم مدرسه نگرفته‌ام و بعد آن را مسکونی کنم سپس چمران نیز مجددا اعلام کرد آقای حکیمی‌پور شما آغازگر این داد و بیداد بودید و جلسه را به هم ریختید با داد و فریاد کسی به چیزی نمی‌رسد و تنها یک عده‌ای سوء استفاده می‌کنند و نتیجه آن تحقیر شورا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *