سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
در واکنش به اظهارات اسماعیل دوستی مطرح شد

پیرهادی:اصلاح‌طلبان آستانه تحمل رابالا ببرند

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 379601
نایب رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه پیروزی یا شکست در انتخابات هر دو فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: دوستان اصلاح‌طلب باید آستانه تحمل خود را در قبال واگذاری فرصت مسئولیت‌های اجتماعی به دیگران بالا ببرند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در جلسه علنی روز سه شنبه شورا و پس از اظهارات اسماعیل دوستی درباره انتخابات هیات رئیسه شورا در هفته گذشته، محسن پیرهادی گفت: نگاه ما به فرصت های خدمت طبق آیه قرآن است؛ یعنی هر دوره زندگی را فرصتی برای خدمت می دانیم. بنابراین نه به واسطه پیروزی شاد و نه به واسطه شکست ناراحت می شویم؛ بلکه هر دو را فرصت خدمت می دانیم.

وی ادامه داد: دوستان اصلاح طلب باید آستانه تحمل خود را در قبال واگذاری فرصت مسئولیت های اجتماعی و سیاسی به دیگران بالا ببرند. برخی اوقات ما به بداخلاقی سیاسی دچار می شویم، در حالی که باید به شعار توسعه سیاسی در عمل هم پای بند باشیم.

پیرهادی تصریح کرد: در گذشته نیز دوستان به دلیل شکست در یک انتخابات بداخلاقی کردند و دیدیم که چه هزینه هایی به نظام و مردم تحمیل شد.

وی در ادامه درباره تذکر حافظی به شهردار گفت: اینکه شهردار به جایی برود و قولی بدهد، طبیعی است. رئیس جمهور هم همین کار را می کند. اما اگر شهردار یک دوره خاص بخواهد محکوم شود، می دانیم که همه شهرداران ایراداتی دارند. اما در یکی از دوره ها دستگاه قضا هم یکی از شهرداران را محکوم کرد و حکم به انفصال وی از خدمت داد. این قبیل اتفاقات در کدام دوره رخ داده است؟ اگر شما جمهوری اسلامی را قبول دارید، باید دستگاه قضای آن و حکمش را هم قبول داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *