جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

مجلس‌نهم؛به‌نام اصولگرایان،به‌کام اصلاح‌طلبان

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 311667
مسؤول بسیج طلاب استان خوزستان نوشته است: آقای حدّاد! چقدر باصفا هستی که رای نیاوردن کدخدایی را از شگفتی های مجلس نهم ( نه اصولگرا ) می دانی. چرا که این مجلس به نام اصولگرایان و به کام اصلاح طلبان است .
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ،متن یادداشت حجة الإسلام علی کاظم بهرام مسؤول بسیج طلاب استان خوزستان که در اختیار تسنیم قرار گرفته به شرح ذیل است:

آقای حدّاد! چقدر باصفا هستی که رای نیاوردن کدخدایی را از شگفتی های مجلس نهم ( نه اصولگرا ) می دانی. رای نیاوردن کدخدایی از قبل مقدّمه چینی شده بود . همه این را می دانند . چرا که این مجلس به نام اصولگرایان و به کام اصلاح طلبان است .

انتخاب حقوق دانان شورای نگهبان صبح یکشنبه در مجلس شورای اسلامی انجام شد و طی آن آقایان اسماعیلی، سوادکوهی و ابراهیمیان از سوی نمایندگان برگزیده شدند؛ موضوع مهم این انتخاب را شاید بتوان حذف آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان دانست.

به هر حال انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان با تصمیم نمایندگان انجام شد. اما حدس و گمان‌هایی پشت پرده این تصمیم وجود دارد و آنچه مبهم ماند علت واقعی حذف فردی است که سابقه درخشان وی به خصوص در سال های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

آزمون ها همیشه در عرصه های سرنوشت ساز موجبات شفاف سازی را فراهم می کنند. مجلس نهم در رای عدم اعتماد به برخی وزرا و رای عدم اعتماد به آقای عباسعلی کدخدایی غیراصولگرابودن خود و بلکه اصلاح طلبی بودن خود را نشان و شفاف نمود .

شاخص اصلی در رای عدم اعتماد اصولگراها فتنه ی ۸۸ است.فتنه ای که ظلم بزرگی به نظام و انقلاب و رهبری و مردم بود . فتنه ای که حق را لباس باطل، و باطل محض را حق جلوه می داد .

فتنه ای که استکبار و نظام سلطه را امیدوار ، و دوستان انقلاب را حتی نهضت های آزادی بخش از جمله حزب الله لبنان و حماس غزّه را نگران کرده.

فتنه ای که خانواده های معدومین و ضدّانقلاب و بهایی های نجس را سرشار از پیروزی، و فرزندان اصیل انقلاب را یا دچار تردید، و یا سکوت و یا تلقی مقبول و یا خواص با بصیرت را تنها ولی مبارز نمود .

باید فتنه ۸۸ شاخص تمییز حق از باطل، تمییز شیفتگان خدمت از تشنگان قدرت باشد که شد . زراندوزان و قدرت طلبان طلحه و زبیری دست در دست کینه توزان اموی و صهیونیستی به جان انقلاب افتادند .

چنان عرصه تنگ شد که علی زمان تنهایی خود را در جمله هایی رسا امّا آکنده از بغض و تنهایی و التجاء و التماس به ساحت مقدس صاحب انقلاب یعنی مهدی فاطمه (س) می دید.

فتنه ای که تا سالها و حتی تا کنون در فرصت هایی ولی أمر و امیر کاروان انقلاب از آن به حادثه تلخ اما بیمه کننده انقلاب یاد می کند . مجلس نهم با رای اعتماد به بعضی از همراهان فتنه گر و همسویان فتنه جو و رای عدم اعتماد به مرد صدق و صفا و وفای انقلاب یعنی عباسعلی کدخدایی حقیقت خود را افشا نمود.

مجلس نهم به نام مجلس اصولگراها روی کار آمد . اما با افرادی که کدخدایی سرسوزنی در عدم صلاحیت آنها به تردید نیفتاد و یا نمی افتد؛ روشن شد که این مجلس ، مجلس اصولگراها نیست .

بهرام ادامه داد : مجلسی که لابی گری قدرت تصمیم گیری منصفانه را از آن می گیرد . مجلسی که در آن کدخدایی که آزمون بزرگ ایشان و امثال ایشان فتنه ۸۸ بود؛ رای عدم اعتماد می گیرد . مجلسی که با شعار « به صاحبان ثروت و قدرت نزدیک نشوید » نزدیک ترین قرابت را به برخی از وزرایی که در کانون فتنه ۸۸ نقش کاریزما را داشتند دارد .

دیگر این مجلس ، که مجلس اصولگرا نیست . هر چه می خواهد باشد اما مجلس اصولگرا نیست . همچون احمدی نژاد که هرچه بود اما اصولگرا نبود . همایش نکوداشت کدخدایی و شخصیت های حضور یافته در این همایش و اظهارات بجا و افشاگریها و روشن گری های برخی از آنان بار دیگر ضرورت بازنگری به مواضع همه آنان را ثابت نمود .

چه زیبا شیخ اصولگرای ناب ( یعنی آیت الله جنّتی حفظه الله تعالی ) گفت : کدخدایی سفارشات بعضی ها را نپذیرفت! لذا دنبال انتقام از وی بودند . خجالت آور است که فردی یا گروهی یا جمعی خود را اصولگرا بدانند و انتقام گیر از مرد صدق و صفا و انقلابی باشند !

آقای حدّاد ! رای نیاوردن کدخدایی از قبل مقدّمه چینی شده بود . همه این را می دانند . کما اینکه رای اعتماد به برخی از همسویان فنته ۸۸ هم مقدّمه چینی شده بود .

چقدر باصفا هستی که رای نیاوردن کدخدایی را از شگفتی های مجلس نهم ( نه اصولگرا ) می دانی. چرا که این مجلس به نام اصولگرایان و به کام اصلاح طلبان است .

آقای حدّاد ! نه مشی رسایی و پدیدآورندگان حادثه، مشی اصولگرایی است ، نه رای آوردن بعضی از وزرای پیشنهادی همسو و همراه با فتنه گران و مطرب ها و رقاصه ها و بهایی ها مشی اصولگرایی است و نه رای نیاوردن کدخدایی!

پس جناب عالی باید در یک اقدام عاجل فراکسیون اقلیت اصولگراها را تشکیل دهید تا به نام اصولگرایی و به کام اصلاح طلبی و همسویی با انحرافی تلقی اصولگرایی که نهایت ناکامی اصولگراها را به دنبال دارد نشود .

نه احمدی نژاد و جریان انحرافی اصولگرا بودند و حتی مدّعی هم نبودند ، و نه این مجلس اصولگراست . گرچه بعضی در اقلیت همچون حداد عادل و آقای زاکانی اصولگرا هستند .

و هرچند برخی با تندرویهای خود نام اصولگرایان را یدک می کشند لذا بازنگری در مجلس نهم از ضروریت های نخبگان با بصیرت است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
حرف حقی زدند از مجلس چنین انتظاری نبود که به فتنه گران و متهمین اقتصادی رای دهد ولی به کدخدایی رای ندهد!