جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

در انتخابات گذشته اصولگرایان غفلت کردند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 465961
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه همه اصولگرایان باید اختلافات گذشته را کنار بگذارند، گفت: مسئله امروزْ اساس انقلاب و دفاع از نظام و رهبری است و لازم است تمام نیروهای مؤمن و متدین برای دفاع از ارزش‌های انقلاب وارد صحنه شوند.
در انتخابات گذشته اصولگرایان غفلت کردند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به روند وحدت اصولگرایان و بیان موضوعات اختلافی از سوی اصلاح طلبان اظهار داشت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری اصولگرایان غفلت کردند و این موضوع بین اصلاح‌طلبان طمع ایجاد کرده تا بتوانند میان اصولگرایان اختلاف بیندازند و به اهداف خود برسند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: راه حل اصلی برای وحدت اصولگرایان این است که روی اصول وحدت ایجاد کنند و سلائق جزئی نباید مسائل کلان را تحت تأثیر قرار بدهد.

مظفر ادامه داد: برگزاری همایش ائتلاف اصولگرایان برکات فراوانی دارد و برای ایجاد وفاق و وحدت بین احزاب و جریان‌های اصولگرا چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد و لازم است ادامه یابد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه همه اصولگرایان باید اختلافات گذشته را کنار گذاشته و به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: مسئله امروزْ اساس انقلاب و دفاع از نظام و رهبری است و لازم است تمام نیروهای مؤمن و متدین برای دفاع از ارزش‌های انقلاب وارد صحنه شوند.

مظفر با اشاره به تحرکات برخی افراد برای ایجاد فتنه‌ای جدید در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: کسانی که قصد دارند وارد مجلس شوند باید معتقد و ملتزم به نظام و رهبری باشند در غیر این صورت شورای نگهبان قطعاً افرادی را که با نظام زاویه دارند و از روی نفاق رفتار می‌کنند رد صلاحیت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *