شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۱۷
حمله یک بوکسور به روحانی آمر به معروف

سریال تلخ حمله به آمران به معروف، بازهم قربانی گرفت

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 492634
محسن فراهانی، روحانی آمر به معروف در این رابطه اظهارکرد: یک خانم به همراه سه مرد جوان در کوچه های شهرک جانبازان قائمیه در حال انجام حرکاتی زننده بودند. من به داروخانه رفتم و برای فرزندم شربت گرفتم و برگشتم، با این حال دیدم این افراد همچنان درحال تکرار کارهای خود هستند.
سریال تلخ حمله به آمران به معروف، بازهم قربانی گرفت
به گزارش جهان، روحانی آمر به معروف اسلامشهری به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

محسن فراهانی، روحانی آمر به معروف در این رابطه اظهارکرد: یک خانم به همراه سه مرد جوان در کوچه های شهرک جانبازان قائمیه در حال انجام حرکاتی زننده بودند. من به داروخانه رفتم و برای فرزندم شربت گرفتم و برگشتم، با این حال دیدم این افراد همچنان درحال تکرار کارهای خود هستند.

وی افزود: من سمت آنها رفتم و نسبت آنها را پرسیدم اما آنها جوابی نداشتند. در ادامه به آنها گفتم حتی اگر شما زن و شوهر هم باشید خیابان جای این کارها نیست که با گفتن این جمله آن خانم فرار کرد و یکی از آن سه نفر به یک باره با مشت به گیجگاه من زد.

فراهانی تصریح کرد: پیشانی، سمت چپ و راست گردن، روی گونه ها و چشمان من در این درگیری آسیب دید و در آن میان تنها کاری که من انجام دادم بستن گاردم بود تا با چاقو به من ضربه نزند.

این روحانی جوان تصریح کرد: آنها سه فرد جوان بودند که در هنگام درگیری دو نفر از آنها به عقب رفتند و یک نفرشان مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که پس از تحقیقات ما مشخص شده این فرد شخصی با نام«م.ا» و از بوکسورهای این منطقه بوده است که اتفاقا در ماه های اخیر بنرهای مربوط به او نیز در قائمیه نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آقا چون بوکسور بوده و فکر می کرده زورش زیاد است به راحتی یک روحانی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. گله من این است که حتما باید برای من هم اتفاقی مثل شهید خلیلی یا دو فقره دیگری که چشمشان تخلیه شد بیفتد تا مسئولان پیگیر چنین اموری شوند.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برادر فعلا مسئولین ما در فکر جمع کردن مال و اموال و رسیدن به پست ریاست هستند و کمتر از ریاست را هم فکر نمی کنند و فکر می کنند که در شأنشان نیست که کمتر از پست ریاست را طلب کنند. تورم و گرانی هم همچنان در حال بالا رفتن است و ملت هم به زور و با سیلی صورتشان را سرخ می کنند غیرت و این مورد در مسئولین ما فعلا به خواب ابدی رفته است. امثال خلیلی ها و خدای نکرده شما هم مانند خلیلی ها از دست بروید کک مسئولین ما هم تکان نمی خورد.
اگر مجرمین قبلی نقره داغ می شند اینها جرات تعرض نداشتند
سید
امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین است و از رسول الله (ص) و امام حسین (ع) به ما رسیده است. حکم آن حکم جهاد فی سبیل الله است.
یا علی
عبدالهی
United States
برادر عزیز ! آیا می دانید با فیش های 80 میلیونی صادر شده برای برخی از مدیر نما ها می توان برای 80 جوان بیکار اشتغال ایجاد کرد؟
واقعا این آدم ها چه کار معجزه آسایی انجام می دهند که از عهده دیگران بر نمی آید؟؟
اگر 2 تا را اعدام کنند بقیه حساب کارشان را خواهند کرد. در غیر این صورت این بیت المال ملت مظلوم است که در سایه تساهل و تسامح مسئولین به تاراج می رود.
ادیب
نهی از منکر مراتب دارد
Iran, Islamic Republic of
یعنی هرکی تو خیابان هر غلطی بکند و تذکر هم ندهیم !!!!
وا اسلاما
یاد میگیرید که نباید توی زندگی مردم دخالت کنید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم کسی مزاحم خواهر و مادر شما بشود بینیم چه می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
دخالت تو زندگی یعنی کسی تو خونش کاری بکنه . شما بگی چرا نه در ملع عام و خیابان
Iran, Islamic Republic of
رسول الله صلى ‏الله ‏عليه ‏و ‏آله و سلم:

إِذَا لَمْ يَأْمُرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ لَمْ يَنْهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لَمْ يَتَّبِعُوا الْأَخْيَارَ مِنْ أَهْلِ بَيْتِي سَلَّطَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ شِرَارَهُمْ فَيَدْعُوا خِيَارُهُمْ فَلَا يُسْتَجَابُ لَهُمْ.

هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نيكانشان دعا كنند امّا دعايشان مستجاب نشود .

کافی(ط - الاسلامیه) ج 2 ، ص 374 {شبیه این حدیث در امالى(صدوق) ص 308}
دل به اين مسوولين کنوني دولتي نبايد بست.....
اينها خودشان هم مشکل دارند
به زودی این فساد ها دامن دختران مسئولین و خیلی از مردم بی غیرت را هم می گیرد و ان وقت همه می بینند که عمل نکردن به اسلام چه بلایی است
در این مواقع با شماره یک یک صفر تماس بگیرید نه اینکه خودتون بپرید جلو.
زینب
Romania
ما همچنان به امر به معروف کردن ادامه میدیم
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر در حوزه ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی مدتهاست مرده است. نه دولت دنبال آن است و نه مردم به انجام این واجب الهی توجه دارند بیشتر دنبال واجبات کم خطرند مثل نماز و روزه و ... لذا شما عزیز غیور به خاطر عدم انجام وظیفه باید یا جانت را از دست بدهی یا صدمه جسمی دیده و جانباز شوی. بعد انتظار داریم مشکلاتمان هم حل شود و دعا می کنیم در حالی که دعایمان از نوک بینیمان بالا ترنمی رود. حدیث است که کسی که جلوی منکر را نمی گیرد اصلا دین ندارد و بی دین است. اگر گروه های امر به معروف تشکیل شوند و در هر محله مثل بسیج حضور داشته باشند کسی جرات این کارها را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اين افراد حكم باغي و ياغي را دارند و بايد به شدت محازات و تنبيه شوند تا ديگر اشرار . سرجاي خود بنشينند