شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
منتظر نامه رسمی اوکراینی‌ها هستم

برگشت لژیونر بوکس بخاطر مشکلات مالی!

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 449044
تیمی که قرار بود فروتن گل آرا به عنوان بوکسور آن در رقابتهای جهانی WSB حضور پیدا کند به علت مشکلات مالی از شرکت در این مسابقات انصراف داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که قرار بود فروتن گل آرا به عنوان دومین لژیونر بوکس ایران در WSB  مشت بزند، تیم پیشنهاد دهنده به وی از شرکت در این رقابتها انصراف داد.
 
فروتن گل‌آرا بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: متاسفانه وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی من را از این موضوع باخبر کرد و گفت که اوتامانس به علت مشکلات مالی از شرکت در WSB  انصراف داده است. خیلی از این موضوع ناراحت هستم و هنوز باورم نمی شود مهمترین فرصت حضور در رقابتهای بوکس و پیشرفتم را از دست داده ام.
 
وی افزود: منتظرم تا نامه رسمی باشگاه اوتامانس را دریافت کنم. از مسئولان فدراسیون می خواهم حمایتم کنند چرا که لژیونری می تواند  تاثیر بسیار زیادی بر زندگی شخصی و حرفه ای من بگذارد. با قهرمانی در رقابتهای اسلواکی بود که مسئولان این تیم باشگاهی به من پیشنهاد دادند. از این فرصت ها کم برای هر بوکسوری پیش می آید و امیدوارم خبرهای دیگری در این خصوص بشنوم. همچنان سرگردان و منتظر اعلام رسمی مسئولان این باشگاه هستم.
 
مسابقات جهانی بوکس WSB یکی از رقابت های باشگاهی معتبر این رشته به حساب می آید که پیش از این احسان روزبهانی به عنوان نخستین لژیونر بوکس ایران با باشگاه آستانه آرلانز قزاقستان حضور در این رقابت ها را تجربه کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *