شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بررسی اقتصاد مقاومتی در «180 درجه»

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 490808
سیزدهمین قسمت از برنامه «180 درجه» به سردبیری و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی با موضوع «اقتصاد مقاومتی»روز جمعه ساعت 17:30 از شبکه ی افق بخش می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی جهان نيوز، سیزدهمین قسمت  از برنامه «180 درجه» به سردبیری و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی با حضور سعید لیلاز،عبدالرضا داوری، احسان خاندوزی روز جمعه ساعت 17:30  از شبکه ی افق بخش می شود.

موضوع این برنامه  «اقتصاد مقاومتی» است و در آن بحث های جزئی تری مانند علت نیاز کشور به اقتصاد مقاومتی، تعاریف متفاوت اقتصاد مقاومتی، روش های تولید ثروت، نقش ایده اولوژی در تولید ثروت و... صورت می گیرد.

ازجمله نکات قابل توجه این قسمت از برنامه حضور همزمان سعید لیلاز و عبدالرضا داوری در رسانه ی ملی است چرا که این دو کارشناس اقتصادی پس از سال ها فرصت حضور در تلویزیون را به دست آوردند و در کنار دکتر احسان خاندوزی رو به روی یکدیگر قرار گرفتند و به دفاع از رویکرد سیاسی - اقتصادی خود در رابطه با اقتصاد مقاومتی پرداختند.

تکرار دوازدهمین قسمت این برنامه برای پخش از شبکه افق در روز جمعه  24 اردیبهشت ساعت 24 به روی آنتن می رود.
 
بازپخش دیگر این برنامه را می توانید در ساعت 21:30 روز دوشنبه از همین شبکه ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *