پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

ورود اسپانسرها به پیراهن‌های NBA

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 485648
تیم‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از فصل ۱۸-۲۰۱۷ مجاز به استفاده از لوگوی اسپانسر روی پیراهن خود هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پای اسپانسرها از فصل 18-2017 به پیراهن بازیکنان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا باز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود هر تیم حاضر در NBA از این راه حدود 100 میلیون دلار در سال درآمد داشته باشد. تیم‌های لیگ هاکی،‌ بیسبال و فوتبال آمریکایی هنوز در این مورد اقدامی نکرده‌اند و تنها اسم تیم‌ها روی پیراهن بازیکنان ثبت شده است.

اتحادیه مالکان NBA با تصویب این قانون اجازه دادند تا اسپانسرها 3 سال به صورت آزمایشی با تیم‌ها قرارداد ببندند و نخستین اسپانسر نیز شرکت تولید پوشاک ورزشی «نایکی» است. لوگوی این شرکت با ابعاد حدود 6×6 سانتی‌متر در گوشه چپ پیراهن بازیکنان حک خواهد شد، البته روی لباس تمرین بازیکنان NBA نام شرکت تولید کننده آن (آدیداس) پیش از این درج شده بود.

آدام سیلور، رویس سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در این مورد گفت: پیشنهادی که به تصویب مالکان تیم‌ها رسید،‌ یک طرح آزمایشی است و هنوز خیلی سخت است که در مورد عایدی تیم‌ها از این طرح، رقم درستی را اعلام کنیم. پس از اجرای این طرح،‌ هر تیم مسئول فروش پیراهن‌های خود است ولی ما پیش‌بینی می‌کنیم هر تیم 100 میلیون دلار در سال درآمد داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *