جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

منتخب مردم تهران: می توانم به این سوال پاسخ ندهم؟!

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 485367
منتخب اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم از پاسخ به سوالی پیرامون ریاست عارف بر مجلس آینده طفره رفت و به این مطلب بسنده کرد که: «هم عارف توانایی ریاست دارد هم نقش لاریجانی در برجام مشخص است!»
منتخب مردم تهران: می توانم به این سوال پاسخ ندهم؟!
به گزارش جهان، هفته نامه «نماینده» در پرونده ویژه‌ای با عنوان "انتخاب رئیس مجلس دهم و سردرگمی" فهرست امید نوشت: پیش از انتخابات مجلس دهم بود که زمزمه اولین شکاف‌ها در جریان اصلاحات برای ریاست مجلس دهم از سوی نزدیکان دولت و اصلاح‌طلبانی که در کنار عارف بودند در رسانه‌ها مطرح شد؛ جرقه آن را نیز می‌توان در اظهارنظرهای کرباسچی و عطریان‌فر دانست.

«هم‌تراز عارف برای سرلیستی انتخابات بسیار داریم»، «لاریجانی لیاقت پست فعلی خود را دارد، اگر چهره‌های مثبت حذف شوند، معلوم نیست آدم‌های بهتری جایگزین شوند» اینها اظهارنظرهایی است که توسط «محمد عطریان‌فر» و «غلامحسین کرباسچی»، اعضای حزب کارگزاران سازندگی در آستانه انتخابات مجلس دهم مطرح شد که اکنون ظاهراً به اصلاح‌طلبان درون مجلس نیز سرایت کرده است؛ «سهیلا جلودارزاده» منتخب لیست «امید» که قبل از انتخابات تنها از سرلیستی آقای عارف سخن می‌گفت امروز در پاسخ به این سؤال که آیا برای ریاست به عارف رأی می‌دهد، می‌گوید می‌توانم به این سؤال پاسخ ندهم!

آنچه می‌خوانید مشروح مصاحبه با سهیلا جلودارزاده فعال اصلاح‌طلب، عضو شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب «کار»، نماینده مردم تهران در دوره‌های پنجم و ششم و منتخب مردم تهران برای انتخابات مجلس دهم، گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌آید.

* اظهارنظرهای زیادی در فضای مجازی درباره ریاست مجلس آینده مطرح می‌شود و برهمین اساس برخی می‌گویند عارف مرد انصراف است و این بار هم انصراف می‌دهد. نظر شما در این زمینه چیست؟

من با تقوایی که از برگزیدگان ملت سراغ دارم در یک نشست درون فراکسیونی می‌توانند روی شایسته‌ترین فرد بحث کرده و نتیجه‌گیری و رأی‌گیری کرده و به صحن معرفی کنند. این معضلی نیست که ما داشته باشیم.

* نظر شما عارف است یا لاریجانی؟

می‌توانم به این سؤال جواب ندهم!

* یعنی هنوز بین این دو انتخاب نکرده‌اید؟

واقعاً بین خودم و خدا این تعهد را دارم که به فرد شایسته و مورد قبول مردم رأی بدهم؛ هم در آقای عارف این توانایی را می‌بینم چراکه در دولت اصلاحات به خوبی اداره کردند و بالطبع اداره کردن دولت با وزاری مختلف و مشکلاتی که آن دولت داشت کار راحتی نبود.

نقش آقای لاریجانی هم در مدیریت مجلس در زمان برجام و مسائلی که مورد خواست مردم بود، برای همه شناخته شده است و این تصمیمی است که به رأی نمایندگان و فراکسیون امید بستگی دارد؛ البته انتخابات 10 اردیبهشت هم تعیین کننده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود دیپلمات
نه این خوبه نه اوشون . . .
Kuwait
اخرش ما متوجه نشديم كه اين آقايان و خانم هاي اصلاح طلب چه چيزي را مي خواهند اصلاح كنند و در واقع اين ها چه عقايد فكري دارند جز اغتشاش و فريب و خرابكاري و دو بهم زني
United States
از اولشم نمیدونستی فقط خیال میکردی میفهمی
محمدرضا
خودشون اومدن عارف رو بزرگ و بزرگ کردن .
سرلیست هم شد . الان خودشون هم نمیدونن که باید بهش رای بدن یا نه ؟
اینا خودشون رو هم نمیتونن اصلاح کنن .
توحید
بسم الله...
لطفا راحت باشید
سیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عارف لاریجانی
خوب پس از ابن به بعد بجای اصولگرا و اصلاح طلب بگیم موافق برجام و منتقد برجام چون الان ظاهرا شاخص برجام است و نه چیز دیگر .از این به بعد تعیین صلاحیتها و انطباق قوانین و ......حتما با برجام سنجیده شود. چون ملاک زندگی کردنذدر ایران فعلا برجام است که هنوز چیزی عایدمون نشده
تقوا و اصلاح طلبی دوقطب همنام یک آهنربا هستند
United States
طبق روال معمول بار اصلاحاتی ها به منزل رسیده دارند با زبان بی زبانی از ملای مجلسی اصولگراها تشکر میکنند که بابا ممنون که بار ما رو آوردی خوش گلمیشدون خوش گئت .
با گرفتن تائید مجلس برای مذاکرات از شما خیلی آره
حالا که مذاکرات به نتیجه نرسیده وقرار هم نبوده برسه غرض بازی با اصولگراها بود که با کمک ترفند مذاکره حاصل شد خوش گذشت باز هم تشریف بیاورید بیشتر خدمت کنیم
Iran, Islamic Republic of
شما چرا نگرانید که رییس مجلس اقای عارف شود یا لاریجانی