جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عارف فاش کرد: مذاکره با لاریجانی برای جلوس بر کرسی ریاست

پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 492301
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه حتماً برای ریاست مجلس دهم کاندیدا می‌شوم، گفت: ما از قبل برای مذاکره با اقای لاریجانی اعلام آمادگی کرده بودیم.
عارف فاش کرد: مذاکره با لاریجانی برای جلوس بر کرسی ریاست
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه همایش هم‌اندیشی ستادهای استانی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی نیایش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا برای ریاست مجلس نامزد می‌شوید، گفت: حتماً برای ریاست مجلس دهم کاندیدا می‌شوم.

عارف افزود: من نمی‌دانم که برای ریاست مجلس چگونه باید اعلام کنیم که کاندیدای نامزد ریاست مجلس هستم، اما در عین حال حتماً کاندیدا می‌شوم و در فضای رفاقت و دوستی به رقابت خواهیم پرداخت.

عارف در مورد مذاکره با لاریجانی برای ریاست مجلس دهم، گفت: ما از قبل برای مذاکره اعلام آمادگی کرده بودیم و علاقمندیم مدیریت مجلس را به صورت تعاملی جلو ببریم و از این رو منتظر نظر دوستان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *