سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۲
۱

مصائب جوانان در راه صعود به جام جهانی

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 483009
تیم ملی جوانان در حالی که خود را برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می کند تا اکنون موفق نشده در تورنمنت خارجی شرکت کند!
به گزارش جهان به نقل ازفردا ،  البته شرایط برای تیم ملی نوجوانان متفاوت است. این تیم بعد از حضور در تورنمنت بلاروس و بازی با تیم های اروپایی در تورنمنت ازبکستان حاضر شد و با تیم هایی چون ژاپن بازی کرد و اکنون مهیای حضور در سومین تورنمنت یعنی تورنمنت چین می شود. اما تیم ملی جوانان تنها در اردوی ترکیه حاضر شد و دو سه بازی دوستانه از جمله با دانمارک انجام داد.
 
از دیگر مشکلات تیم ملی جوانان این است در اردوهایی که برگزار می کند قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. از آنجایی که برخی از این جوانان ها در تیم های لیگ برتر مهره های شاخصی شده اند اجازه حضور در همه اردوها را پیدا نمی کنند.به طور مثال در اردویی که از روز 21 همین ماه در هتل المپیک برگزار می شود رضا شکاری، رضا کرملاچعب، محمد رضا سلطانی مهر، امید نورافکن و... غایب خواهند بود و چند بازیکن هم مصدوم هستند. مثل امیر حسین امیر طاهری، عارف غلامی، عارف کلاه سرخی...
باشگاه ذوب آهن به رضا شکاری اجازه نداده بود تیم ملی جوانان را در سفر به ترکیه همراهی کند. اخیرا هم پرویز مظلومی مانع از حضور امید نورافکن در اردوی تیم ملی جوانان برای بازی با تیم زیر 21 سال سنگاپور شده بود.
 
با این شرایط قطعا تیم ملی جوانان روزهای سختی برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی پیش رو خواهد داشت.
 
امیر حسین پیروانی پیش تر گفته بود در آسیا خواستار بازی با تیم های کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و استرالیا است اما تا اکنون هیچ یک از این بازی ها فیکس نشده است. در چنین شرایطی قطعا نمی شود خیلی به برگزاری بازی با تیم های اروپایی خوشبین بود.
 
تیم ملی جوانان در دور مقدماتی با زدن 15 گل به تیم های نپال، اردن و کویت یکی از بهترین تیم ها نشان داد و از آنجایی که در فاصله کم مهره های این تیم در تیم های لیگ برتری فیکس شده اند نشان می دهد تیم ملی جوانان آینده روشنی پیش رو دارد و می تواند با صعود به جام جهانی دروازه جدیدی را در اروپا به روی فوتبالیست های ایرانی باز و آینده تیم ملی را هم تضمین کند.
 
به یاد داشته باشیم سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو مهره تاثیر گذار تیم ملی محصول تیم ملی جوانان هستند. اگر 5 میلیارد تومان برای تیم ملی امید خرج می کنیم باید به تیم ملی جوانان و نوجوانان هم بهاء دهیم چون این ها آینده فوتبالند و هم اکنون برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بازگشت احمدی نژاد موجب میشود فتنه گران بساط خود را جمع کنند .