شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حذف نوجوانان ایران با شکست پرگل از نیجریه

ایرن 1 - 4 نیجریه
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 322435
مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان با شکست تیم ایران و حذف از مسابقات و صعود تیم‌های نیجریه و آرژانتین به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ - امارات امشب سه‌شنبه با برگزاری دو بازی همزمان به پایان رسید که با صعود تیم‌های نیجریه و آرژانتین به جمع ۸ تیم برتر جام و حذف نوجوانان ایران همراه شد.

در یکی از این دو مسابقه که در ورزشگاه خلیفه زاید شهر العین برگزار شد، تیم نوجوانان نیجریه با نتیجه ۴ بر یک برابر تیم ایران به پیروزی دست یافت. ساموئل اوکون (۲۳)، کلچی ایهی‌ناچو (۲۵)، موسی محمد (۴۲) و یحیی موسی (۷۶) برای تیم نیجریه و علی قلی‌‎زاده (۸۴) برای ایران در این بازی گل زدند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در این نیمه با ترکیب مهدی امینی، سیدمجید حسینی(کاپیتان)، کمیل حق‌زاده، ساسان جعفری(۴۶- صادق محرمی)، مصطفی هاشمی، سعید عزت‌اللهی، امیرحسین کریمی، علی هزامی(۶۹- علی قلی‌زاده)، محمد بازاج (۷۹- رضا جعفری)، امیرمحمد مظلوم و یوسف سیدی به میدان رفت.

شاگردان علی‌ دوستی‌مهر نیمه نخست را خیلی خوب آغاز کردند و پس از انجام کارهای اصولی در ۱۰ دقیقه نخست، در ۱۰ دقیقه دوم بازی عملکرد خوبی داشتند اما روی غافلگیری و در فاصله زمانی ۲ دقیقه ۲ گل از تیم نیجریه دریافت کردند تا شرایط به سود تیم آفریقایی بازگردد.

بعد از این دو گل تیم نوجوانان ایران تا حدودی به شرایط بازی برگشت و یکی دو موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد اما بازیکنان حرفه‌ای نیجریه بهتر بازی کردند و توانستند در دقایق پایانی نیمه نخست گل سوم را هم به ثمر برسانند. هرچند در ثانیه‌‎های پایانی نیمه اول تیم ایران فرصت جبران یکی از گل‌ها را داشت اما عملکرد خوب دروازه‌بان و خط دفاع نیجریه باعث شد این نیمه با برتری ۳ بر صفر به سود پرافتخارترین تیم جهان به پایان برسد.

در دیگر بازی این مرحله، تیم‌ نوجوانان آرژانتین با نتیجه ۳ بر یک از سد تونس گذشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. فریه‌را (۲)، ایبانز (۵۳) و دریوسی (۷۳) برای آرژانتین - حاج حسن (۴۳) برای تونس در این بازی گل زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *