جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
وزارت خارجه آمریکا؛

احتمال افزایش حملات تروریستی در اروپا

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 481060
وزارت خارجه آمریکا با انتشار یک آماده باش سفر در وبسایت خود، به همه مسافران نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی بیشتر در سراسر اتحادیه اروپا هشدار داده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وبسایت وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: گروه های تروریستی به برنامه ریزی برای حملات در کوتاه مدت در سراسر اروپا ادامه می دهند و قصد هدف قراردادن رویدادهای ورزشی، رستوران ها و سیستم حمل و نقل را دارند. این آماده باش و هشدار نسبت به سفر به کشورهای اروپایی تا 20 ژوئن 2016 میلادی ادامه خواهد داشت.

در وبسایت وزارت خارجه آمریکا آمده است: دولتهای اروپایی به دفاع از خود در برابر حملات تروریستی ادامه خواهند داد و یورش ها برای خنثی کردن توطئه های تروریستی را ادامه می دهند. ما از نزدیک با متحدان خود همکاری خواهیم کرد و با شرکای اروپایی خود اطلاعاتی را مبادله خواهیم کرد که به شناسایی و مقابله با تهدیدات تروریستی کمک کند.

این بیانیه وزارت خارجه آمریکا در شرایطی منتشر شده است که در حملات تروریستی روز سه‌شنبه در فرودگاه و ایستگاه متروی بروکسل حداقل 34 نفر کشته و 230 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است. انفجارهای بروکسل چند روز پس از آن اتفاق افتاده است که صلاح عبدالسلام طراح اصلی حملات تروریستی پاریس در بلژیک بازداشت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *