شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پارلمان فرانسه حالت فوق العاده را تمدید کرد

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 492335
پارلمان فرانسه امروز پنجشنبه حالت فوق العاده در این کشور را به مدت دو ماه دیگر تمدید کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اسپوتنیک خبرداد: پارلمان فرانسه تصمیم گرفته است تا وضعیت فوق العاده را به مدت دو ماه دیگر تا 26 جولای (5 مرداد) تمدید کند.
 
نمایندگان پارلمان فرانسه طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن حالت فوق العاده به مدت 2 ماه تمدید خواهد شد و تا 26 جولای ادامه خواهد یافت.
 
پارلمان فرانسه بر لزوم اتخاذ تدابیر شدید امنیتی با توجه به در پیش بودن رویدادهای ورزشی تابستان در این کشور تاکید کرده اند.
 
برنارد کازنیو وزیر کشور فرانسه در سخنانی تاکید کرد: مسابقات فوتبال یورو 2016 و تور دوچرخه سواری "تور دو فرانس" در تابستان امسال برگزار خواهد شد و این رویدادهای ورزشی ما را ملزم می کند تا هوشیاری خود را مضاعف کنیم. این رویدادهای محبوب در سطح بین المللی می تواند اهداف تروریستی احتمالی باشد.
 
مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا قرار است طی روزهای 10 ژوئن تا 10 جولای در فرانسه برگزار شود و تور دوچرخه سواری فرانسه نیز طی روزهای 2 جولای تا 24 جولای برگزار می شود.
 
وضعیت فوق العاده در فرانسه پس از انجام حملات تروریستی 13 نوامبر اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *