جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۵
۱۴

واکنش‌مولاوردی‌به‌اعلام‌جرم‌علیه‌اش در دادگاه/ دست از سر ما بردارید!

نام روستا را به زودی اعلام می‌کنم/ این غائله‌ای است که شما درست کرده‌اید
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 477743
معاون رئیس جمهور در امور زنان در مود نام روستای مورد ادعایش در سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعیه‌ای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت.
واکنش‌مولاوردی‌به‌اعلام‌جرم‌علیه‌اش در دادگاه/ دست از سر ما بردارید!
به گزارش جهان به نقل از راه دانا طی روزهای گذشته خبری از سوی رسانه ها منتشر شد که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان اظهار کرده بود: "روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند"

 وی با ابراز نگرانی از بی‌مسئولیتی جامعه در قبال بازماندگان خانواده های اعدام شده افزوده است: "بازماندگان آنها امروز قاچاقچی بالقوه هستند؛ هم از این نظر که بخواهند انتقام پدران خود را بگیرند هم برای تامین منابع مالی خانواده ها، اما هیچ حمایتی از این افراد نمی‌شود."

این موضوع هم‌زمان با حمایت رسانه‌های ضد انقلاب و اعتراض مردم و مسئولان استان سیستان بلوچستان مواجه شد و پس از گذشت چند روز معاون دادگستری استان سیستان و بلوچستان از اعلام جرم برعلیه معاون زنان ریاست جمهوری خبر داد.

مولاوردی که پیش از این حاضر به پاسخگویی در خصوص نام این روستا نشده بود، بار دیگر از عذرخواهی از مردم امتناع کرد و در گفت‌وگو باخبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: اطلاعیه‌ای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت.

وی در خصوص اعلام جرمی که برعلیه‌اش صورت گرفته گفت: این موضوع را اگر لازم شد از طریق دادگاهی که اقدام شده پیگیری می‌کنیم و چون اعلام جرم شده باید مسیر قانونی خودش را طی کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان همچنین با طفره رفتن از پاسخگویی به خبرنگار ما، عنوان کرد: چرا دست از سر ما برنمی دارید. این غائله ای است که شما درست کرده اید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر خانم مولاوردی
پری ترشیده
United States
درود بر مولاوردی انقلابی و استکبار ستیز و طرفدار حجاب بانوان
متاسفم از اظهار نظرهاي غير كارشناسانه
اينها وقتي هم كه مسوليت دارند به جاي رفع مشكلات مردم طلبكارند وهميشه درخدمت دشمنان نظام عمل ميكنند
ناشناس
رو که رو نیست ماشالله
علی
مشخص است که برخی مسئولین ، دغدغه تخریب چهره ایران در جهان را ندارند.
کسی که حرف میزند باید سند ارائه کند نباید دروغ بگوید کسی که هندونه میخوره باید پای لرزش هم بنشیند ترسوها طفره میروند
حسین
Iran, Islamic Republic of
خانم شما دست از سر انقلاب و نظام بردار!
Spain
از اول هم معلوم بود نيومده براي شكار.
دانشجوی جامعه شناسی
اعلام جرم نداره .بیان برخی حقایق ،گاهی لازم است. نظرات ایشان یک نوع آسیب شناسی بوده و برای جلوگیری از انحرافات می بایست لااقل خانواده این قاچاقچیان مورد حمایت قرار گیرند
شما که معاون حقوقی هستید حرفهای غیر حقوقی میزنید وای به حال بقیه دولتمردان
شما که هنوز اسم روستا را هم نمیدانید و اصلا هم از انجا اطلاعی ندارید برای خود شیرینی و اینکه من هم هستم اظهار فضل نمودید
فاطمه آریائی
عجیب دوره ای شده بعضی ها مواظب زبانشان نمی شوند و هر حرفی را بدون توجه به عواقب آن میزنند بعد که پای حساب و کتاب به میان آمد میگویند شما چنین و چنان کردید
مختار سقفی
امان از معاونان و مشاوران مقامات که همش حاشیه سازی می کنند.به مشاوران و معاونان رئیس جمهورهای قبلی بنگیرید.این یعنی نفوذ در ذهن تصمیم گیرندگان!!!!!!!!!!!!!