جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد فرهنگی معاون امور زنان رئیس‌جمهور

۱ درصد اعتبارات ادارات صرف فعالیت‌های فرهنگی بانوان شود
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 327889
معاون رئیس جمهور در امور زنان خواستار تخصیص یک درصد اعتبارات ادارات برای فعالیت‌‌های فرهنگی بانوان شد.
به گزارش جهان، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، شهین دخت مولاوردی در دیدار مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران شایسته و درخور توجه است.

وی افزود: نخستین نشست مشترکم با مدیران کل امور بانوان استان‌ها، نشست مشترک با مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بوده است.

مولاوردی با بیان اینکه نگاه ما به امور زنان نگاه همه جانبه است، بیان کرد: زنان بخش عظیمی از سرمایه های کشور را تشکیل می دهند که متاسفانه بخش عظیمی از این سرمایه ها بلا استفاده مانده است.

وی تصریح کرد: برای جلب مشارکت زنان در تمام سطوح و عرصه ها با توجه به نقش مهم آنان، به تغییر ساختار نیاز داریم که بر این اساس درصدد نهایی کردن چارت این مجموعه هستیم.

مولاوردی، اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به امور بانوان را غیر قابل اجرا برشمرد و افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه های امور بانوان درسطح استان ها باید ازحمایت همه سازمان‌های غیردولتی و نهادهای مدنی بهره مند شویم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با تقدیر از حمایت‌های استاندار مازندران به حوزه بانوان طرح های پیشنهادی مدیرکل بانوان استانداری مازندران را شایسته و درخور توجه برشمرد و قول مساعد داد از طرح‌های پیشنهادی جمشیدی حمایت کند.

تقویت توانمندی زنان

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: با جان و دل این مسئولیت را پذیرفتم تا در حد توان زنان مازندران را توانمند کنم.

مریم جمشیدی با تقدیر از حمایت های استاندار مازندران افزود: خوشبختانه رویکرد و نگاه آقای فلاح به حوزه بانوان نگاه مثبت و دلگرم کننده است.

جمشیدی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانش‌آموزی و دانشجویی، تشکیل کمیته دختران جوان، اهتمام ویژه به ورزش بانوان، تجهیز باشگاه‌های خصوصی بانوان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی وتاسیس فرهنگسرا را ازاهم برنامه‌های حوزه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *