يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
پلی‌آف لیگ برتر؛

نبرد مرگ و زندگی برای پیکان و متین

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 475196
تیم‌های والیبال پیکان و ثامن الحجج آخرین شانس خود را برای عبور از مرحله نخست رقابتهای پلی‌آف لیگ برتر امتحان می کنند تا در دیدار سوم برابر متین ورامین و شهرداری تبریز عبور کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرونده مرحله نخست رقابتهای پلی‌آف رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با برگزاری دو دیدار بسته می شود که طی آن تیم پیکان در خانه والیبال به مصاف متین ورامین می رود و ثامن الججج نیز در جدال خانگی برابر شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت.

پیکان و متین در حالی به مصاف هم می روند که در دیدار نخست دو تیم که در همین سالن خانه والیبال برگزار شده بود پیکانی ها به سختی پیروزی ۳ بر ۲ را رقم زدند و چندان نمی توان بابت میزبانی این تیم خوش بین بود. به خصوص اینکه در دیدار برگشت هم تیم متین برتری قاطعانه ۳ بر صفر را رقم زده بود.

اینکه کدام یک از دو تیم یاد شده می توانند از این مرحله سخت عبور کنند و حریف شهرداری ارومیه شوند از حالا مشخص نیست و هر دو تیم تمام توان خود را برای جدال مرگ و زندگی به کار می‌گیرند. در هر صورت دو تیم هر چه در توان دارند به کار خواهند گرفت چرا که غفلت در این دیدار موجبات حذف آنها را فراهم خواهد کرد.

در دیگر بازی که در سالن مهران مشهد انجام می گیرد تیم ثامن مشهد برابر شهرداری تبریز قرار می گیرد. دو تیم در دور مقدماتی هم جدال نزدیکی با یکدیگر برای کسب رتبه چهارمی داشتند و حالا آخرین تقابل خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی برگزار خواهند کرد.

تیم شهرداری تبریز سابقه شکست میزان در مشهد را در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر امسال دارد و می‌تواند از این تجربه در این دیدار حساس نیز استفاده کند. تیم فاتح این جدال بزرگ حریف بانک سرمایه در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر والیبال می شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال هر دو دیدار یاد شده از ساعت ۱۷ روز یکشنبه آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *