جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۸
حاشیه هایی که برای ورزش جهانی ما دردسرساز می شود

لگد فوتبال به والیبال رسید !

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 464301
حیف نیست ورزش زیبای والیبال که در حال حاضر در جهان مقابل تیمهای قدرتمند نمایش زیبایی انجام می دهد و بازی همسانی با غولهای جهانی این رشته دارد با رفتارهای آماتورگونه به حاشیه برود!؟
لگد فوتبال به والیبال رسید !
سرویس ورزشی جهان -  مسعود پاشنا :  متاسفانه در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، که تیم های پیکان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند شاهد حاشیه هایی بودیم که واقعا تاسف بار بود .

در پایان این بازی که سه بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسید  حاشیه های در حین بازی به پایان دیدار و مراسم دست دادن کشیده شد که مهدوی به جای دست دادن به کاپیتان پیکان یعنی ورمیگلیوایتالیایی لگد زد! و همین لگد کافی بود که کار به فحاشی طرفین هم کشیده شود تا این دیدار سرانجام خوشی نداشته باشد و موجب دخالت ناخواسته هم تیمی های هر دو بازیکن شد تا یک روز بد در والیبال ایران رقم بخورد .
 
مهدوی که به زبان ایتالیایی مسلط است می گوید که بازیکن حریف به خانواده وی توهین کرده است . پاسور تیم والیبال بانک سرمایه در پاسخ به این گفته سرمربی پیکان که بازیکنان سرمایه به ورمیلیو فحش ایتالیایی می‌دهند گفت: من نمی‌توانم بگویم او چه جمله‌هایی گفته است. زشت است. کمیته انضباطی فدراسیون باید برخورد کند و نگذارند چنین اتفاقی بیفتد. نمی‌خواهم بگویم چه شد که آخر بازی آن اتفاق افتاد. آخر بازی باز هم توهین‌هایش را تکرار کرد و بهتر است صحبت نکنم!
 
البته مسئولان والیبال در اولین واکنش هر دو بازیکن خاطی را محروم کردند .بر اساس اعلام سازمان لیگ، ورمیگلیو کاپیتان تیم پیکان تهران و مهدی مهدوی کاپیتان تیم بانک سرمایه به علت رفتار ناشایست پس از این مسابقه تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در دیدارهای لیگ برتر والیبال محروم می شوند.
 
به هر روی آنچه که مسلم است لگد مهدوی به ورمیگلیوایتالیایی است که در بازی که به صورت زنده پخش شد همگان آن را مشاهده کردند که واقعا چنین رفتاری از این ملی پوش تاسف بار است، واقعا حیف نیست این ورزش زیبا که در حال حاضر در جهان مقابل تیمهای قدرتمند نمایش زیبایی انجام می دهد با رفتارهای آماتورگونه به حاشیه برود!؟   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
Iran, Islamic Republic of
حیف است والیبال ایران به حاشیه برود .
France
کاش محکمتر میزد تا دیگه هوس فحش دادن نکنه
عدالت
Romania
چه حرف کوچکی ؟ آخه کی از لگد زدن اونم از بازیکن خارجی و با کدوم تفکر حمایت می کنه....
طالقانی
United States
والیبال ایران چون معروف شده افراد جاه طلب مطمئنن به سراغش می روند و گ... می زنن و خیلی بد تر از اینها می شود
بهروز پورعلی ثمرین
وقتی پول جای اخلاق را گرفت باید منتظر چنین صحنه های نامناسب باشیم .متاسفانه امروزه هرکس به خود اجازه میدهد در هرزمینه راسا تصمیم بگیرید و آنچه را که تصمیم گرفت عملیاتی کند و اینکه وقتی آدم ها با ظرفیت های کوچک به ظرفیت های کاذبی که بادمجان دور قابچینان به آنان میدهند دچار شدند باید این گونه باشد و در نهایت متاسفانه باشگاهها که عنوان فرهنگی را نیز یدک میکشند اولا تعریفی از فرهنگ ندارند که بدانند فرهنگ چیست و ضمنا در امورات فرهنگی افرادی ورود میکنند که اصلا با مقوله فرهنگ کاملا بیگانه بوده و یا خدائی ناکرده از سر اضطرار این شغل را پذرفته اند .آقایان کار فرهنگی برگزاری جند جلسه ... و تهیه بنر و از این دست کارها نیست و این قبیل مواردباعث نمیشود فرهنگ غنی اسلامی که ما ایرانیان داعیه دار آن هستیم باید در عمل بایک کار برنامه ریزی شده عملیاتی شود پس از آقای مهدوی و امثالهم نباید زیاد خرده گرفت زیرا در این فضا در تیم ملی و تیم باشگاهی نضج یافته است و به شما قول میدهم اینگونه رفتار ها در والیبال اپیدمی خواهد شد مگر اینکه بدون ضرب و زور و انجام کارهای اساسی فرهنگی مانع شیوع این رفتار ها باشیم.
درست گفتی
اگه به خانوادش فحش داده لگد که هیچ باید مشت میزد تو صورتش
اهای حضرات شعار! به خانواده ی خودتونم فحش میدادن اینقدر روسنفکرانه و دلسوزانه برای والیبال نظر میدادید. خودتون بذارید جای مهدوی یارو فکر کرده ایتالیاییبلد نیست که فحشش داده