يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

مرکل برای رابطه دوستانه با ایران شرط گذاشت!

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۲۹
کد مطلب: 474559
صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه گفته قبل از اقدام ایران در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی نمی‌توان با این کشور روابط دوستانه داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه گفته تا زمانی که ایران، موجودیت اسرائیل را به رسمیت نشناسد، نمی‌توان با این کشور روابط دوستانه داشت.  
 
به گزارش آسوشیتدپرس، مرکل که بعد از دیدار کابینه آلمان و رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت که او این موضوع را «روشن کرده» که «تا زمانی که موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته نشود، رابطه نرمال و دوستانه با ایران نمی‌تواند وجود داشته باشد.»
 
 در همین حال به نوشته این رسانه آمریکایی، «فرانک والتر اشتاین‌مایر»، وزیر خارجه آلمان، در یادداشتی در نشریه آلمانی «بیلد» از گسترش خشونت‌های بین اسرائیلی‌ها و فلسیطینی‌ها انتقاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه آقای حقوقدان
نه رابطه با آلمان میخاهیم نه رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسیم
تهرانی
مرکل بشنو صدای رسای ملت ایران اسلامی را مرگ براسراییل به اندازه موی سر بچه های بیگناه فلسطین اشغالی حتما دل مرکل هم لک زده برای شعار مرگ برآلمان گفتن ملت ایران اسلامی مرکل یادمان نرفته گاز خردل آلمان جان رزمنده های مارا گرفت وچقدر جانباز شیمیایی داریم وچطور مظلومانه به شهادت می رسند سر دشت که جای خود دارد هموطن شیمیایی ما با دستگاه و اکسیزن مصنوعی نفس می کشند .