جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تکرار اتهام‌زنی مرکل علیه روسیه، ایران و سوریه

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 593463
صدراعظم آلمان طی سخنانی در پارلمان این کشور، ادعا‌های خود علیه روسیه، ایران و سوریه را در رابطه با غوطه شرقی تکرار کرد.
تکرار اتهام‌زنی مرکل علیه روسیه، ایران و سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان امروز (پنج‌شنبه)، طی سخنانی در پارلمان این کشور، اعلام کرد لازم است اتحادیه اروپا به فشارهای فزاینده سیاسی و اقتصادی در جهان واکنش مناسب نشان دهد.
 
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان امروز طی سخنانی در پارلمان این کشور با بیان این مطلب اعلام کرد: «‌من به این نتیجه رسیده ام که در وهله نخست جهان منتظر اقدامات ما - نه در آلمان و نه در اروپا - نخواهد بود و ثانیا ما بیش از هر زمان دیگر به واکنش های مقتضی و متناسب اتحایه اروپا در برابر مسائل و پرسش های بزرگ عصر معاصر نیاز داریم».
 
وی تاکید کرد این موضوع روح اصلی حاکم بر نشست سران اروپا در این هفته را به خود اختصاص خواهد داد.
 
مرکل همچنین، ادعاهای خود علیه روسیه، ایران و سوریه را در رابطه با شرایط غوطه شرقی تکرار کرد و از کشورهای اتحادیه اروپا خواست در برابر روسیه و ایران بایستند.
 
باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظاهرا جاسوسی سفارت آمریکا از مرکل جواب داده. خدا میدونه ازش چی گیر آوردن که اینجوری مثل یه دختر حرف‌گوش‌کن افتاده تو مسیر سیاسی‌کاری آمریکا و رژیم صهیونیستی!