يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

ضرغامی: هاشمی غوغاسالاری نکند

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 471629
عزت الله ضرغامی عنوان کرد: حفظ حرمت نوه امام(ره) بر همه واجب است اما کسانی که با غوغاسالاری، صرفا به دلیل این انتساب، می‌خواهند قانون را دور بزنند، بالاترین ضربه را به شخصیت مستقل و عالمانه او وارد می کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، نوه ی گرامی امام خمینی (ره) مورد احترام آحاد ملت ایران است.

 

قطع نظر از نسبت موجود با بیت مکرم حضرت امام (ره)، ایشان فردی حوزوی و فاضل هستند که مراتب آن بر کسی پوشیده نیست.

ورود ایشان به انتخابات خبرگان و عدم حضور در جلسه ی آزمون علمی آن و نهایتا اقدام قانونی شورای محترم نگهبان ، حاشیه هایی را ایجاد کرد که هر فرد دلسوزی، از فرایند این تحولات، مکدر و نگران می شود.

حفظ حرمت نوه ی امام (ره) بر همه واجب است . اما کسانی که با غوغاسالاری ، صرفا به دلیل این انتساب ، می خواهند قانون را دور بزنند ، بالاترین ضربه را به شخصیت مستقل و عالمانه ی او وارد می کنند .

مطمئن ام خود ایشان ، به شدت مخالف استفاده از این جایگاه ، در تایید صلاحیت علمی خود هستند .

کسانی که در سال های قبل ، کامیاب نظریه ی "خانواده محوری در سیاست" بوده اند ، امروز به دنبال تعمیم مصادیق این نظریه ی شخصی و غیر مکتبی هستند . روشنگری منتقدین محترم این نظریه ، باید با درایت و هوشمندی و حفظ حرمت بیت شریف امام (ره) صورت گیرد . مراقب باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهرانی
آقای ضرغامی احترام هرکسی دست خودش است وقتی نوه امام بازیچه هاشمی شد .بازهم با فتوای شما باید عمل کرد ملت ایران به چنین فردی باید احترام کند؟