يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

انتقاد تلویحی کواکبیان به سخنرانی هاشمی

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 471587
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مباحث قانونی در کشور به دلیل اینکه مسئولان بدهکار نظام هستند، نباید نادیده گرفته شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح‌طلبان کشور که صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان ما به امام (ره) بدهکارند، اظهار داشت: شکی نیست که اگر امام نبود، انقلاب هم نبود و وجود امام راحل بود که قبل از سال 42 مردم را برای تغییر نظام ستمشاهی تشویق و راهنمایی کرد و رهنمودهای ایشان بود که منجر به 22 بهمن 57 شد.

وی ادامه داد: لذا همه کسانی که در دوران امام راحل و بعد از آن مسئولیت گرفتند، حتما وامدار و بدهکار امام هستند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری افزود: در عین حال ما معتقد نیستیم که در مباحث قانونی و نظاماتی که در کشور باید انجام شود، به دلیل اینکه مسئولانی بدهکار نظام هستند، نادیده گرفته شود و همه چیز باید براساس مُر قانون پیش رود.

کواکبیان تاکید کرد: اینکه مسئولان بدهکار امام هستند، تعبیر درستی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين كه تاييد حرف آيت الله هاشمي بود
Iran, Islamic Republic of
كواكبيان كه تاييد كرده حرف هاشمي رو
امامی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای کواکبیان شفاف نیست امام گفت خمینی در میان این مردم باشد یا نباشد مردم راه خود را شناخته اند. اگر شخص امام نبود بازهم جامعه مسلمان به تکلیف خود عمل می کرد . طرح اینگونه اظهارات که خیلی ها با نام امام به قدرت رسیدند همیشه در تاریخ مشاهده شده است بعضی از اصحاب رسول خدا هم برای کسب قدرت ادعای مسلمانی کردند ولی آقای کواکبیان علی زمان خودت را بشناس تا نانت در روغن باشد.