پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

14 سئوال‌ دانشجویان اصفهانی از هاشمی

پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 471944
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان پس از صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی طی بیانیه‌ای سئوالاتی را از وی مطرح کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بسیج دانشجویی استان اصفهان در پاسخ به صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی بیانیه‌ای را صادر و مواردی را از وی سئوال کردند.

در ابتدای این بیانیه خطاب به هاشمی‌رفسنجانی آمده است: مواضع مجرمانه، سطحی و خلاف قانون اساسی شما در چند روز اخیر، آن‌ هم در آغازین روزهای دهه مبارک و غرورآفرین فجر، ما دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان را بر آن داشت تا به منظور شفاف‌سازی آخرین تحرکات حیات سیاسی شما سئوالاتی را مطرح کنیم.

1. آقای رفسنجانی آیا درصدد هستید با تحریف خط اصیل امام خمینی (ره)، رانت‌خواری و ویژه‌خواهی تاریخی خاندان هاشمی را به امام انقلابی و مردمی‌مان غالب کنید؟

2. آیا واقعاً نگران امام و بیت ایشان هستید؟ آیا سخنان شما در تضعیف شورای نگهبان را نمی‌توان با رهنمود امام مبنی بر مفسد فی‌الارض بودن تضعیف‌کنندگان شورای محترم نگهبان تطبیق داد؟

3. دوستان و یاران غار شما هم مواضع شما را سخنانی فریب‌کارانه و بی‌ربط و استدلال‌هایی ضعیف تلقی کرده‌اند! آیا خودکشی سیاسی شما پایانی دارد؟ این لجبازی شما با ملت انقلابی ایران تا کی ادامه دارد؟

4. آیا فراموش کرده‌اید که روزی در دوران ریاست جمهوری خودتان، له شدن مردم در بین چرخ‌های توسعه لیبرالی‌تان را که حاصل سیاست‌های غلط اقتصادی شماست، امری طبیعی می‌پنداشتید و آن را تئوریزه می‌کردید؟

5. آیا همچنان کینه و غضبتان از مردم، به خاطر رأی ندادن به شما و شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 ادامه دارد؟

6. آیا همچنان قصد انتقام‌گیری از مردم منتقد و سرکوب نمودن آنها را در دارید؟

7. تئوری مضحک اشبه‌الناس آیا نشان‌دهنده این است که نژاد و نسب در تحلیل‌های سیاسی شما جایگاه ویژه‌ای دارد؟

8. بهتر نیست بجای توهین‌های گاه‌ و بی‌گاه بر نهادها و نیروهای انقلابی، خشم خود را بر آمریکا و آمریکا‌دوستان و ایادی نفوذی آنها فریاد بزنید؟

9. به‌ راستی نگران نیستید که خواسته یا ناخواسته همچون گذشته به بازیگر محوری پروژه نفوذ تبدیل شوید، همان‌گونه که در فتنه 88 دچار غفلت و جهل شدید؟

10. تا چه زمانی قصد دارید برای انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران، هزینه‌تراشی کنید و در حکم اسب تروا، رول بازی کنید؟

11. مواضع اخیر دشمن‌شاد کن شما نشانی از آماده‌سازی پیاده‌نظام شما برای چه اقدامی است؟ آیا همسر شما عفت مرعشی برای تشویق عده‌ای اراذل سیاسی به گروه‌کشی خیابانی در حال برنامه‌ریزی مجدد است؟ پسر انگلیس‌دوستتان مهدی چطور؟ فائزه دختر فتنه‌انگیز و لیدر تجمعات خیابانی فتنه 88، این روزها در آمریکا، خانه شیطان بزرگ در حال آموختن آخرین درس‌های انقلاب‌های رنگین جرج سورس و جوزف نای است؟

12. آیا آرامش و امنیت خاطر مردم عزیز ایران را به بهای امیدوارسازی و شاد کردن دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، معاوضه می‌کنید؟

13. سخنان و مواضع شما را با چه نوع ارزیابی می‌توان در قالب التزام عملی به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه دانست؟

در آخرین و چهاردهمین سئوال دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های اصفهان از هاشمی‌رفسنجانی آمده است: آیا احساس واماندگی و گوشه‌نشینی و شکست‌های متعدد شما در عرصه سیاسی به‌ واسطه بی‌اقبالی و رویگردانی مردم از شما باعث شده این‌گونه خود را به ورطه و باتلاق خودزنی سیاسی بکشانید. آیا بهتر نیست اکنون به گذشته خویش نگاهی بیندازید و محاسبه نفسی کنید و این چند صباح آخر را به حلالیت‌طلبی از افراد و نهادهایی که تحت ظلم شما قرار گرفته‌اند، بگذرانید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
آقای هاشمی بسه دیگه بابا دست بردار از سر این مردم آخه چی میخای ازجون این مردم ؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دانشجویان یا نیروهای اجاره ای؟