جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سوال جدی که‌برای‌هاشمی‌باید مطرح باشد

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 493452
انتخابات هیات رئیسه خبرگان و سوالی که بهتر است آقای هاشمی درباره آن فکر کنند.
به گزارش جهان، محمدسعید احدیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

1 تحلیل مجلس خبرگان بر اساس جناح بندی های سیاسی موجود خطایی راهبردی است. اصولا اکثریت اعضای مجلس خبرگان در شانی متفاوت از جناح بندی های اصلاح طلب و اصول گرا هستند. عمده افراد بر اساس تشخیص هایشان که آن هم بر اساس شناخت از افراد است نه گرایش های سیاسی، به حجت شرعی می رسند و بر اساس حجت شرعی رای می دهند.

2 خوب است آقای هاشمی مروری به عملکرد خود و اطرافیانشان داشته باشند و ببینند که چه شده است که شخصی مثل ایشان که بیشترین پایگاه را درون جریان #روحانیت_سنتی_انقلابی داشته اند، امروز به جایی رسیده اند که این آقایان در تشخیص خود، حجت شرعی پیدا نمی کنند که به ایشان برای ریاست خبرگان رای دهند؟! در حالیکه به ایشان چنان اعتمادی وجود داشت که  نقش کلیدی در شکل دهی به فکر و رای خبرگان سال 68 داشت (که بسیاری از افراد فعلی  همان افراد قدیم هستند و ترکیب کلی تغییر زیادی با آن سال ها نکرده است).

آقای هاشمی باید به این سوال مهم فکر کنند که چه شده است که پایگاه اجتماعی شان از طیف روحانیت انقلابی سنتی به مردم #بالا_شهر_تهران با #نظام_ارزشی کاملا متفاوت تغییر پیدا کرده است⁉
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *