جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تشکر رژیم‌سعودی از غلامان حلقه بگوشش

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 467050
اعضای کابینه رژیم سعودی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از دولت‌هایی که به قطع ارتباط با ایران مبادرت کردند، مدعی شدند:مقامات ایرانی با اظهارات تحریک‌آمیز خود موجب حمله به سفارت ریاض در تهران شدند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره خبرداد: کابینه رژیم سعودی امروز دوشنبه در خصوص بررسی تعرض به سفارت ریاض در تهران تشکیل جلسه داد.
 
بر اساس این گزارش، کابینه این رژیم در پایان این جلسه با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از دولت‌هایی که روابط خود با ایران را قطع کردند، مدعی شد: مقامات ایرانی با اظهارات تحریک‌آمیز خود موجب حمله به سفارت ریاض در تهران شدند.
 
در این بیانیه همچنین تصریح شده است: موضع قاطعانه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر محکومیت تعرض به سفارت ریاض در تهران حاکی از آن است که ایران مسئولیت تأمین امنیت سفارتخانه هاست.
 
در بیانیه کابینه رژیم سعودی همچنین به بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب در خصوص ایران اشاره و ادعا شده است: وزرای خارجه اتحادیه عرب دخالت های ایران در امور کشورهای عربی را محکوم کردند.
 
ادعای رژیم سعودی در خصوص دخالت ایران در امور کشورهای عربی در حالی است که رد پای دخالت های این رژیم در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله لبنان، یمن و بحرین کاملا عیان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *