پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱
اوباما در واکنش به تیراندازی کالیفرنیا:

هیچ‌جای دنیا مانند آمریکا حوادث تیراندازی اینچنینی رخ نمی دهد

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 459134
رئیس جمهوری آمریکا حادثه تیراندازی در یک مرکز نگهداری از معلولان در ایالت کالیفرنیا را محکوم کرد.
هیچ‌جای دنیا مانند آمریکا حوادث تیراندازی اینچنینی رخ نمی دهد
به گزارش جهان، مهر به نقل از اسکای نیوز عربی نوشت: منابع امنیتی اعلام کردند تیراندازی در یک مرکز نگهداری از معلولان در سان برناردینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا، منجر به کشته شدن دست کم ۱۴ شهروند آمریکایی شد.

در همین راستا، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه سی بی اس، ضمن ابراز همدردی با خانواده های کشته شدگان این حادثه، آن را به شدت محکوم کرد.

وی بر لزوم اتخاذ اقداماتی برای جلوگیری از تکرار حوادث تیراندازی در آمریکا تاکید کرد. اوباما افزود: حوادثی اینچنینی در آمریکا در حالی تکرار می شود که مانند آن در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد.

منابع محلی اعلام کردند سه نفر در این حمله مسلحانه مشارکت داشتند که پس از تیراندازی ار محل حادثه گریخته اند. پلیس فلوریدا اعلام کرد انگیزه این افراد مشخص نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
United States
بله از قدیم گفتند کسی که باد بکارد طوفان درو می کند (کشوری که ترویست پرورش می دهد و صادر می کند باید منتظر چنین روزهایی باشد) متاسفم برای ملت بی بصیرت آمریکا