جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 457194
پلیس با اعلام محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در استان ایلام از منع تردد تمام کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز جمعه -۶ آذر- تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه -۱۵ آذر - در تمام محورهای استان ایلام خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، تردد تمام تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه- ۱۰ آذر- تا ۲۴ روز شنبه -۱۴ آذر - از تمام محورهای استان ایلام و لرستان انجام می شود.

تردد تمام کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه -۱۵ آذر -در محورهای اهواز - سوسنگرد - بستان چزابه و اهواز - خرمشهر - شلمچه و بالعکس ممنوع اعلام شد.

تردد تمام تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه- ۱۰ آذر- تا ساعت ۲۴ روز شنبه- ۱۴ آذر - از تمام محورهای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

تردد تمام اتوبوس ها از ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه ۶- آذر- تا ۱۴ روز سه شنبه -۱۷ آذر- در محور هفتگل - باغملک -ایذه - دهدز - شهرکرد و بالعکس ممنوع است.

تردد تمام کامیون و تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز جمعه- ۶ آذر- تا ۲۴ روز شنبه -۱۴ آذر- در محورهای پلدختر اسلام آباد و پلدختر اندیمشک و بالعکس ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *