پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه ۷ هزار تومان

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 703264
پارک روزانه خودرو در پارکینگ‌های ایلام روزی ۷ هزار تومان تعیین شده است و ۲۵ هزار تومان صحت ندارد.
هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه ۷ هزار تومان
به گزارش جهان نيوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مصاحبه تلفنی با رادیو اربعین از افزایش شدید جمعیت زائران از روز گذشته خبرداد و گفت: روز پنجشنبه حدود ۴۶ هزار زائر معادل ۱۰ برابر سال گذشته و روز جمعه نیز بیش از ۴۸ زائر از مرز مهران خارج شدند.

وی افزایش ورود جمعیت زائران را از مرز مهران به داخل کشور در روز‌های آینده پیش بینی کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۵ هزار زائر به کشور وارد می‌شوند، اما در روز‌های آینده جمعیت بیشتر خواهد شد.

استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به افزایش زودهنگام تردد زائران از مرز مهران دچار مشکلاتی شدیم و برای تامین آب شرب در دو طرف مرز مذاکراتی انجام دادیم و از روز گذشته تعدادی از موکب‌ها را راه اندازی کردیم. بنیاد مستضعفان هم یک موکب بزرگ با امکانات وسیع برای اتراق زائران دایر کرده و از امروز پذیرای زوار اربعینی است.

این مقام مسئول بیان کرد: خیران نیز در منطقه صالح آباد، مسیر ایلام به مهران، موکب بزرگی راه اندازی کردند و موکب‌های دیگر نیز به تدریج در حال آماده شدن هستند.

آقای سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ در سال گذشته ۱۲۰ خودرو بود، افزود: ما امسال ظرفیت پارکینگ را به شهرداری واگذار کردیم و مبلغ پارک روزانه خودرو در پارکینگ‌های ایلام روزی ۷ هزار تومان تعیین شده است، مردم در صورت تخلف، موارد را گزارش کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: به عنوان استاندار ایلام اعلام می‌کنم که زائران یک ریال بیشتر از ۵۰ هزار تومان در کل دوره پارک خودرو پرداخت نکنند و در صورت خلاف این موضوع، به شدت با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *