جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو خبر داد

پايان طرح تسهيلات 25ميليوني با 65هزار ثبت نام ايران خودرويي

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 455652
معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اعلام اين كه براساس مصوبه بانك مركزي و دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت اجراي طرح تسهيلات 25 ميليون توماني خريد خودرو از صبح امروز – يكشنبه- به پايان رسيده، اظهار كرد: در مدت شش روز اجراي اين طرح حدود 65هزار نفر از هموطنان براي خريد محصولات ايران خودرو ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد حدود 54هزار نفر با واريز وجه و ارائه چك هاي اقساط، ثبت نام خود را نهايي كرده و به مرحله قرارداد رسانده اند.
به گزارش جهان به نقل از ايكوپرس، مصطفي خان كرمي گفت: گروه صنعتي ايران خودرو آمادگي كامل براي عرضه تعداد بيشتري از محصولات خود به هموطنان عزيز را داشت اما براساس تصميم بانك مركزي اعطاي اين تسهيلات در سقف 110هزار خودرو متوقف شد.

وي با تقدير از هم وطناني كه در اجراي اين طرح به گروه صنعتي ايران خودرو اعتماد كرده و محصولات اين شركت را انتخاب كردند، افزود: ايران خودرو با تمام توان براي اجراي تعهدات خود در اين طرح تلاش خواهد كرد و با ياري خدا، تمام محصولات ثبت نام شده را در كمتر از يك ماه مقرر تحويل خريداران خواهيم داد.

خان كرمي اظهار كرد: حدود 11 هزار نفر از هموطنان مراحل پيش ثبت نام را طي كرده اند كه اميدواريم اين عزيزان نيز در كوتاه ترين زمان، ساير اقدامات لازم را انجام داده و ثبت نام خود را نهايي كنند، در غير اين صورت امتياز تسهيلات آنان به ساير هموطنان تخصيص پيدا خواهد كرد.

وي پيش بيني كرد حدود 85درصد از 11 هزار نفر باقي مانده ثبت نام خود را نهايي كنند كه در اين صورت تعداد محصولات فروش رفته ايران خودرو در طرح تسهيلات 25 ميليون توماني به حدود 64هزار خودرو خواهد رسيد.

خان كرمي در پايان از نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر كشور كه با وجود حجم كار زياد، تلاش خود براي تسهيل فرآيند ثبت نام را به عمل آوردند، تقدير و تشكر كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *