چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

تجهیز ناجا به تجهیزات مدرن کشف جرم

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 455569
فرمانده ناجا از تجهیز نیروی انتظامی به سیستم های مدرن و به روز دنیا به منظور تسریع در انجام ماموریت ها و کشف دقیق و علمی جرایم خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از یادمان شهدای ۲۹۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به دلیل نوع کار و ماموریتی که در نیروی انتظامی وجود دارد باید همیشه روحیه ایثار و شهادت طلبی در این نیرو وجود داشته باشد.

وی با تقدیر از ابتکار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در نصب یادمان شهدای این فرماندهی مقابل درب ستاد این فرماندهی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاثیر معنوی بزرگی در بین نیروهای پلیس دارد و این گونه کارها باعث می شود تا آنها بدانند در چه راهی قدم گذاشتند و هدفشان دفاع از ارزش ها، ولایت و امنیت مردم است.

سردار اشتری با بیان اینکه برای حفظ نظم و امنیت کشور باید ایثارگری کرد خاطر نشان ساخت: مسلماً اگر ایثارگری شهدا نبود امروز کشور ما در امنیت کامل قرار نداشت.

فرمانده ناجا درباره ایجاد تحول در بدنه نیروی انتظامی اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم تا منویات مقام معظم رهبری را در نیروی انتظامی ساری و جاری کنیم که یکی از این منویات نیز مربوط به رسیدگی به معیشت کارکنان بوده و این موضوع در اولویت برنامه های ناجا قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در سال های آتی شاهد تحول خوبی در این زمینه باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: از دیگر تحولاتی که به زودی انجام خواهد شد تجهیز ناجا به سیستم های نوین الکترونیکی،اپتیکی، دستگاه های فنی و مدرن و روز دنیا به منظور تسریع در انجام ماموریت ها و کشف دقیق و علمی جرایم است.

سردار اشتری تصریح کرد: امیدواریم با مجهز شدن به این سیستم ها از سال آینده شاهد روند رو به رشد کشف جرم و برخورد با مجرمان حرفه ای باشیم و بتوانیم از این طریق دین خود را به مردم کشور که حق بزرگی بر گردن ما دارند ادا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص وضعیت امنیتی و ترافیکی مسیر های تردد زائران اربعین حسینی گفت: خدا را شاکریم با تدابیر و اقدامات خاصی که از سوی ستاد ویژه اربعین شکل گرفته تا به امروز هیچ گونه مشکل خاصی وجود نداشته و خیل عاشقان اباعبد الله در امنیت کامل از مسیرهای مشخص شده عبور می کنند و در این میان بخش عمده ای از نیروهای انتظامی نیز در مرزهای کشور مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به زائران اباعبدالله هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با بیان اینکه محدودیتی برای حضور کارکنان نیروی انتظامی در همایش بزرگ اربعین حسینی وجود ندارد تاکید کرد: آن دسته از نیروهایی که آمادگی سفر به کربلا را به همراه خانواده هایشان داشته باشند می توانند با تسهیلات اولیه ای که ناجا برایشان در نظر گرفته به این سفر معنوی مشرف شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفتابه لگن هفت دست
شام و نهار هيچي
انصافاً ناجا به عملكردش نمره چند ميده ؟