چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

فراخوان مشمولان سرباز معلم به خدمت

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 428620
مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش ثبت نام و ستاد کل نیروهای مسلح امریه آنان را تائید کرده است، اول تیر ماه به خدمت اعزام می‌شوند.
به گزارش جهان، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: تمامی این مشمولان باید دوشنبه اول تیرماه ۱۳۹۴ در ساعت و محلی که به وسیله این سازمان در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی نیروهای مسلح ابلاغ شده است حضور یابند.

آن دسته از مشمولانی که به هر علت تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح با عنوان سرباز معلم نشده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +۱۰) برای اخذ برگه مذکور یا اطلاع از آخرین وضع خود اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.

همچنین در صورت عدم صدور امریه، باید صرفا مراتب از وزارت آموزش و پرورش پیگیری شود.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب شده و برای غایبان ضمن درج اضافه خدمت در سوابق آنان، از به کارگیری در این طرح محروم می شوند.

آموزش این مشمولان درمراکز آموزش سپاه پاسداران برگزار می‌شود و آنان پس از اتمام آموزش در وزارت آموزش و پرورش به کار گیری می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صادق
چرا آموزش و پرورش به جای اینکه هرسال این تعداد جوان تحصیل کرده را به کار می گیرد و بعد از دوسال که خوب تجربه کسب کردند و کاربلد شدند اخراج می کند و دوباره نیروی بی تجربه و جدید جایگزین می کند؟ بهتر است یکبار برای همیشه بیاید از بین ممتازان همین سربازمعلمان استخدام کند تا کمبود نیرو نداشته باشد.
چرا آموزش و پرورش هیچ امتیازی برای استخدام جوانانی که دوره سربازمعلمی را گذرانده اند در نظر نمی گیرد؟