يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۸
۲۷

وقتی‌یک اصلاح‌طلب،خودرا مرجع ضمیرصحبت‌های‌ازغدی می داند

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 455051
زیباکلام در پاسخ به خبرآنلاین درباره سخنان رحیم‌ پورازغدی که گفته بود آمریکا در نهادها آدم دارد، گفت حرف‌های ازغدی درست است و او برای آمریکا کار می‌کند، اما نمی‌داند که ازغدی از کجا خبردار شده است!
وقتی‌یک اصلاح‌طلب،خودرا مرجع ضمیرصحبت‌های‌ازغدی می داند
صادق زیباکلام خودش را مصداق هشدار رحیم‌ پورازغدی درباره نفوذی‌ها جا زد و گفت بله، آمریکا و انگلیس به من پول زیادی می‌دهند.
زیباکلام در پاسخ به خبرآنلاین درباره سخنان رحیم‌ پورازغدی که گفته بود آمریکا در نهادها آدم دارد، گفت حرف‌های ازغدی درست است و او برای آمریکا کار می‌کند، اما نمی‌داند که ازغدی از کجا خبردار شده است!

وی گفت: آقای ازغدی کاملا درست گفته‌اند و آمریکایی‌ها در همه جای مملکت آدم دارند. مثلا آدم آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران من هستم و تلاش می‌کنم که جاهای دیگر هم آدمشان من باشم! به عنوان مثال در خبرآنلاین هم من باشم و یا در روزنامه شرق و...
-(به جز شما کسی را ندارند؟) من چون خوب انجام وظیفه می‌کنم جای چند نفر کار می‌کنم! البته خسته شدم، اما آمریکایی‌ها می‌گویند بمانم!

- (به نظر شما آقای رحیم‌ پور از کجا به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا در همه نهادها آدم دارد؟) ایشان هوش زیادی دارند و زیاد مطالعه می‌کنند. چون آمریکاشناسی تخصص می‌خواهد. من البته نمی‌دانم چطور متوجه شد که من برای آمریکا کار می‌کنم. من فکر می‌کردم خیلی زرنگم و هیچ ردی از خودم به جا نگذاشته‌ام اما آقای رحیم پورازغدی ما را لو دادند!

- (خوب پول می‌دهند؟) بله پول زیادی به ما می‌دهند. قرار است همه عوامل آمریکا یکی یکی به بهانه‌های مختلف از کشور خارج شویم، چرا که اگر همه با هم برویم متوجه می‌شوند. در آنجا آمریکایی‌ها دستورالعمل جدید به ما می‌دهند که چطور کار کنیم که آقای رحیم پور متوجه نشوند.
- (انگلیس هم در ایران آدم دارد؟) من به طور تمام وقت برای آمریکا کار می‌کنم و به طور پاره‌وقت برای ملکه انگلیس.

اینکه آقای زیباکلام اصرار داشته خود را مصداق هشدار جدی و کارشناسی استاد رحیم پورازغدی جا بزند و خود را تحویل بگیرد حکایت همان کسی است که بی‌خودی خودش را میان دو سارق دستگیر شده انداخته بود و مدام به پلیس می‌گفت: ما ۳ تا را کجا می‌برید؟!
همچنین می‌گویند کسی دربه‌در و کوچه ‌به ‌کوچه دنبال شیطان می‌رفت و مدام می‌پرسید «این زنجیر برای کیه؟ با این طناب می‌خواهی دست و پای چه کسی را ببندی؟ و...» آخرسر پرسید کدام زنجیر و طناب برای فریب و اغوا کردن من است. شیطان پاسخ داد تو که طناب نمی‌خواهی و همه‌جوره رفیق و همراهی.

حالا حکایت آقای زیباکلام است که اصرار دارد سری در میان سرها- ولو جاسوس‌ها و مزدبگیرهای آمریکا و انگلیس- در بیاورد؛ حال آن که پیش از این از عقده‌های ناکام خود گفته و اینکه متاسفانه اسم من به جای دیوید اسمیت و آلفرد جانسون، صادق زیباکلام است وگرنه در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا من را حلوا حلوا می‌کردند.

تلاش زیباکلام برای لوث کردن ماجرای نفوذ و جاسوسی در حالی است که اسناد لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هم در ایران مزدور استخدام می‌کردند و هم بیگاری می‌کشیدند و هم آبرو و حیثیت آنها را در وقت مقتضی به حراج می‌گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب زیبا کلام .. شما بسیار ساده تر از آن هستید که آمریکا بخواهد به جنابعالی پولی بدهد و یا در مسایل نفوذ از جنابعالی استفاده ای بکند .. شما بیشتر یک آدم خود شیفته هستید که امروز با اظهار نظرهای عجیب و غریب خود بیش از آنکه به درد پروژه نفوذ آمریکا بخورید فقط آبروی طرفداران آمریکا را میبرید ! نفوذ به آدمهای زرنگ احتیاج دارد که شما از این خصلت بی بهره اید .....
آقای زیباکلام جایزه نوبل اقای مطهری رو گرفتید؟
الکی نیست که آمریکایی ها تو ایران مدام شکست می خورند.
سیاح
استاد رحیم پور که اسم کسی را نیاورده بود چطور زیبا کلام خود را مصداق حرف آقای ازغدی دانسته است !?
می گویند در جمع بگویی من می دانم دزد کیه ، دزد زود ناراحت می شود می گوید چرا به من تهمت می زنی !?
Romania
مرسی استاد زیبا کلام
Iran, Islamic Republic of
آمریکا بدون نفوذی ها نمی تواند در کشورها کاری از پیش ببرد و اگرچه ممکن است کسی مزدور و مزد بگیر آمریکا نباشد اما ممکن است نوکر بی جیره و مواجب باشد یا بی بصیرت باشد و پازل دشمن را تکمیل کند
Ethiopia
بارک الله به زیبا کلام.خوب جوابی داده
ناشناس
دیدید هر جا تعدادی میخواهند کار خوب انجام دهند شیطان یک آدم بددهن بدقیافه کلا مسخره را میفرستد که جو آنها را عوض کند این آدم همان است که انگلیسیها سالها در ایران فرستاده اند تا جو و فضای عالمانه دانشگاهها را بدینوسیله به ابتذال بکشند .
Iran, Islamic Republic of
نه بنده خدا... تو از اونهایی هستی که با یک سوت دنبال شیطان سگ دو میزنی... فکر کردی آمریکا برای امثال تو هزنیه می‌کند؟!!!!
بلد نیستی دفاع کنی نکن! این چه مطلب سخیفیه که نوشتید بیشتر از زیبا کلام دفاع کردید
Iran, Islamic Republic of
جناب زیبا کلام شما که تکلیفت کاملا مشخص هست چه دلبستگی عجیبی به غربی ها داری ولی به زودی تک تک جاسوسان رو میشن شما نترس ..
امیر عباس
United States
یکی از افراد وابسته به جریان واپسگرای حدود یکسال قبل به اینجانب صراحتا اعلام کرد که اقای زیبا کلام از امریکا کمک نقدی دریافت میکند و این ساده اندیشی است که تصور کنیم این افراد بدون حمایت دولت های غربی کار میکنند
سلطان
از اولش هم معلوم بود عمله امریکاست و همش دنبال مطرح کردن اسم خودشه
زیباکلام که مفت و مجانی برای آمریکا کار می کنه!!
اونایی که پول می گیرن و کار می کنن لاقل عقل دنیایی شون بیشتر ازین استاد دانشگاهه! صداشونم در نمیاد و به روی خودشونم نمیارن!
شما مطمئنی مجانی کار میکنه؟ یه کاره غیر مستقیم خودت هم براش تبلیغ کن!
عادلی
آمریکا نیازی به امثال زیبا کلام ندارد...
Finland
آقای زیبا کلام در حد و اندازه استاد رحیم پور نیستی.... فقط همین
داداش مونده تا شما فرق تمسخر و واقعیت رو بفهمید!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اونوقت من میگم این اصولگرایان بهزیباکلام پول میدن تا ابروی اصلاح طلب هارو ببره باور نمی کنین>>؟؟
داشته مسخره می کرده، شما دیگه چرا؟
اراکی
دزدی را دستگیر کرده بودند و تمام مدارک و مستندات هم علیه وی در دست نیروهای انتظامی وجود داشت . دزد بیچاره با خیال خام خود تصور می کرد هیچ مدرکی علیه او وجود ندارد و دائم فریاد میزد من دزدم ، من دزدم ، تمام مغازه های این محله و شهر و کشورو من انجام دادم . تمام بانکها را من دستبرد زدم ، تمام ماشین ها ی این محله را من دزدیدم ... افسر آگاهی او را بکناری کشید و گفت تو یک آفتابه دزد بیشتر نیستی و قد و قوارت هم آنقدر نیست که باندهای تبهکاری و سرقت ترا بپذیرند و عمله اونا بشی . ولی بدون برای همین مقدار دزدی هم که کردی مدارک کافی وجود داره و جای فراری نیست . بعد در گوشش آهسته گفت خودتی !
می گن چوبو بردار طرف خودش خودش رو لو میده یعنی همین!!!!!!!!!!
رفتارش هم در طول این چند سال مشخص است دیگر و الان هم خب بنده خدا داره میگه نیروی نفوذی است
وقتی آمریکایی ها در عراق پیروز شدند اعلام کردندکه هر کسی با رژیم گذشته همکاری داشته باید خودش را معرفی کند. الصحاف وزیر تبلیغات صدام هم خودش را معرفی کرد ولی گفتند با تو کاری نداریم زیرا آنقدر کارهایت مسخره و سخنانت بی معنی بوده است ...
من
اتفاقا پاسخ های زیبا کلام خیلی هم خوب است
زیبا کلام را مستقل از طرفداری و یا عدم طرفداری از آمریکا باید ارزیابی کرد، هدف ایشان نابودی مملکت ایران است، مشق هر شبتان این باشد، روشدن مفاسد زیبا کلام
رضا
من علت تعلل وزارت اطلاعات ایران در عدم هشدار قانونی به زیبا کلام رو درک نمی کنم که چیه علتش؟ اصلاح طلبان رو به جون هم انداخته و بعد به این و اون توهین میکنه حرمت بزرگان انقلاب و اصولگرایی رو هم نگه نمی داره، شما اگه بری تو نخش جز دو بهم زنی و تفرقه بین مردم چیزی نمی بینی، با کمال پوزش، یا از این آدم می ترسید یا به فکر انسجام اجتماعی توی مملکتون نیستید