شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۳

درخواست مظلومی درمورد حکم علی‌ضیا

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 453990
سرمربی استقلال تهران در برنامه امروز ورزش و مردم، درباره حکم در نظر گرفته شده برای علی ضیا اظهار نظر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلاتی که برای علی ضیا، مجری صداوسیما بعد از دربی هشتادویکم تهران به وجود آمده است، اظهار داشت: اگر در این هفته به این هنرمند اهانتی شده است من از خانواده او عذرخواهی می‌کنم. از همه آنهایی که استقلال و مرا دوست دارند، می‌خواهم که این موضوع را فراموش کرده و تمام کنند. من از او گذشتم و خواهش می‌کنم که مسئولان صداوسیما نیز از این جوان بگذرند. ما مسلمان هستیم و در قرآن به ما توصیف شده و که عفو و گذشت داشته باشیم.

پرویز مظلومی با اشاره به برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بچه‌های ما در بازی مقابل فولاد عملکرد خوبی داشتند. ما در این بازی خیلی زود در دقیقه سه گل خوردیم، اما به خوبی به جریان بازی برگشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در اینجا جا دارد از بازیکنان و هواداران استقلال کمال تشکر را داشته باشم که به خوبی کار خود را انجام دادند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیمش در هشتادویکمین دربی شهر تهران گفت: در مورد دربی تهران زیاد صحبت شده است. خوشحالم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اکثر کارشناسان و فوتبالدوستان نظرشان این بود که دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس یکی از بهترین دیدارهای اخیر آنها بوده است. خوشبختانه در این بازی تماشاگران نیز به خوبی مسائل اخلاقی را رعایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش با وجود اتخاذ تاکتیکی مناسب نتوانسته پیروزی در دربی شهر تهران را حفظ کند، تصریح کرد: ما از نظر فنی تمام کارهایی که می‌بایست را انجام دادیم تا پیروز میدان باشیم، اما نتوانستیم پیروزی را حفظ کرده و در ثانیه آخر گل تساوی را خوردیم. در اینجا به تیم پرسپولیس هم خسته نباشید می‌گویم. ما تلاش کردیم در این بازی پیروز باشیم، اما نشد. با این حال خوشحالم که مردم از نحوه عملکرد تیمم راضی بودند.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس روی به بازی تدافعی آورده بود، گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که ما ناچار به تعویض برخی از بازیکنان تهاجمی خود شدیم. پرسپولیس پس از دریافت گل رو به بازی مستقیم آورد و با ارسال توپ‌های بلند عملاً بازیکنان میانی ما را از جریان بازی خارج کرد. پرسپولیس در آن لحظات بازی را در اختیار گرفته بود و ما ناچار بودیم از مدافعانی استفاده کنیم که در ارسال‌ها ضربه اول را برنند که فکر می‌کنم در این زمینه موفق هم بودیم.

وی خاطر نشان کرد: ما کریمی را هم به زمین آوردیم که از سرعت او برای ضدحملات استفاده کنیم. فکر می‌کنم اگر در پاس‌های آخر دقت عمل بیشتری به خرج می‌دادیم می‌توانستیم از آشفتگی خط دفاع پرسپولیس بهره لازم را برده و به گل‌های بعدی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: پرسپولیس رو به توپ‌های بلند آورده بود و حتی برای استفاده از این فرصت‌ها بنگر نیز به مهاجمان این تیم اضافه شده بود. من در دقایق آخر دیگر تعویضی نداشتم که اگر داشتم برای مهار بنگر بازیکنی را به زمین می‌فرستادم. همان‌طور که دیدید همین بازیکن در ثانیه‌‎های آخر پاس گل داد و تیمش به گل تساوی رسید. من در اینجا باید تأکید کنم که در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنم تیمم تهاجمی بازی کند، اما روش‌مان در هر بازی متفاوت با بازی دیگر است.

مظلومی با بیان اینکه تعطیلی مسابقات لیگ برتر روی تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اثر منفی می‌گذارد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات ما ناچاریم در یک فاصله زمانی کوتاه چند بازی برگزار کنیم که این مسئله باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود و پس از آن ۲۰روز لیگ تعطیل می‌شود. به خاطر این تعطیلات ما ناچاریم برای چند روز تمرینات خود را تعطیل کنیم و بعد از آن با تمرینات بدنسازی آماده ادامه مسابقات شویم. در این شرایط سخت و دشوار بازیکنان علاوه بر مصدومیت تمرین‌زده می‌شوند.

وی با طرح این مدعا که مسابقات لیگ برتر برای بازی‌های کم‌اهمیت در عرصه ملی تعطیل می‌شود، تصریح کرد: ما به کارلوس کی‌روش احترام گذاشته و برای موفقیت تیم ملی همه کار می‌کنیم، اما واقعاً شرایط سخت است. ما برای همین اردوی پیش‌رو سه بازیکن خود را به تیم فوتبال امید ایران داده‌ایم و دو بازیکن را هم به تیم ملی که اتفاقاً این پنج بازیکن جزو نفرات اصلی ما هستند. در غیاب این بازیکنان انجام کارهای تاکتیکی سخت است و در فاصله سه روز مانده به بازی‌مان با فولاد آنها را تحویل خواهیم گرفت. واقعاً کار سخت است. هوادار هم از ما انتظار دارد. مردم نمی‌دانند که ما چه شرایط سختی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز تأسف از اینکه فدراسیون فوتبال منافع باشگاه‌ها را در نظر نمی‌گیرد، افزود: تمام هم و غم فدراسیون برای موفقیت تیم ملی در بازی با گوام و ترکمنستان گذاشته شده است که جایگاهی در فوتبال ندارند. نباید برای این دو بازی کم‌اهمیت لیگ ۲۰ روز تعطیل شود. برای بازی با همین گوام اگر شب بازی تیم ملی به اردو برود، می‌تواند به این تیم سه چهار گل بزند.

مظلومی با ابراز تأسف از اینکه بازیکنی چون سیدمهدی رحمتی جایی در ترکیب تیم ملی ندارد، گفت: فقط من نمی‌‎گویم که رحمتی شایسته دعوت به تیم ملی است و همه کارشناسان و اهالی فن چنین نظری دارند و معتقدند رحمتی در شرایط فعلی بهترین دروازه‌بان ایران بوده و جایش در تیم ملی خالی است. او هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بهترین شرایط را دارد و در تمرینات و مسابقات بهترین همکاری را با ما دارد. من تعجب می‌کنم، چرا او در تیم ملی جایی ندارد. فکر می‌کنم لجبازی باعث شده او در تیم ملی جایی نداشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: در جریان عدم دعوت رحمتی به تیم ملی نیستم و معتقدم جای او در تیم ملی خالی است. امیدوارم این بازیکن به تیم ملی برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا مهدی
تو فضای کل کل این چیزا معمولیه ...هم مظلومی هم علی ضیا می دانند هر کی تو این فضای کل کل بیفته همه چیز در سطح شوخی داره طی می شه ... مظلومی بی جهت مظلوم نمایی میکند و می گوید گذشتم ..گذشتم ...همه می دونن فوتبالیستها از همین کل کل ها پول درمیارن ...اما مسخره ترا ز همه صداسیماست که وسط دعوا نرخ تعیین کرده و علی ضیا را ممنوع التصویر کرده ...
واقعیت چیزی فراتر از مظلومی است.
مثل اینکه نفهمیده اید اصل مسئله توهین به اخلاق و رقص مختلط
آنهم در هفت امام حسین علیه السلام بوده حالا مظلومی هم می خواهد از این مسئله کلاهی برای خودش ببافد