سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

درخواست‌سرکرده القاعده علیه ایران‌و روسیه

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 453223
سرکرده گروهک تروریستی القاعده در پیامی صوتی که بامداد دوشنبه گزارش شده سایر گروه‌های تروریستی را به اتحاد برای مبارزه با ایران، روسیه و حزب‌الله لبنان دعوت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «ایمن الظواهری»، سرکرده گروه تروریستی القاعده در یک پیام صوتی تازه منتشر شده از تروریست‌ها خواسته با کنار گذاشتن اختلافات داخلی تلاش‌هایشان را معطوف جنگ با ایران، حزب‌الله و روسیه کنند.

خبرگزاری انگلیسی رویترز، بامداد روز دوشنبه (۱۱ آبان‌ماه) پیام جدید سرکرده القاعده را دعوت دوباره داعش برای اتحاد با این گروه تروریستی تعبیر کرده است.

زمان ضبط این پیام که روز یکشنبه در پایگاه‌های اینترنتی منتشر شده مشخص نیست، اما اشاره «الظواهری» به حملات روسیه مشخص می‌کند که اظهارات او باید مربوط به بعد از ۳۰ سپتامبر باشد. روسیه در این تاریخ، حمله به مواضع گروه‌های تروریستی در سوریه را آغاز کرد.

الظواهری در این پیام صوتی می‌گوید: «آمریکایی‌ها، روس‌ها، ایرانی‌ها، علوی‌ها و حزب‌الله دارند جنگ‌شان علیه ما را هماهنگ می‌کنند؛ آیا ما نمی‌توانیم جنگ بین خودمان را متوقف کنیم تا بتوانیم تلاشمان را علیه آنها هدایت کنیم؟»

سرگرده گروه تروریستی القاعده در پیام قبلی خود که ماه گذشته منتشر کرده بود داعش و رهبر این گروه را غیرقانونی اعلام کرده اما از آمادگی تروریست‌های القاعده برای اتحاد با آنها علیه دشمنان مشترک خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايران و روسيه دشمن مشترك القاعده و امريكا!!!