سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

آمار بالای بی‌اخلاقی دردانشگاه‌های آمریکا

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 446267
بر اساس نظرسنجی های انجام شده در باره رفتارهای منافی عفت در دانشگاه های آمریکا، بیش از ۲۳ درصد دانشجویان در دانشگاه های آمریکا قربانی تجاوز جنسی هستند.
به گزارش جهان، میزان به نقل از پایگاه خبری سی ان ان خبر داد، در نظرسنجی اخیر توسط انجمن دانشگاه های آمریکا، ۲۳ درصد از دختران دانشجو دانشگاه های این کشور اعتراف کردند که با تهدید به استفاده از زور، زورگویی یا تحت تاثیر مواد مخدر مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

مدیر انجمن دانشگاه های آمریکا با انتشار این گزارش نوشت: تجاوز مشکلی عمده در جامعه آمریکاست که به درون دانشگا ها نیز نفوذ کرده است پس همه باید نگران و به دنبال چاره باشیم.

اهمیت این نظرسنجی به دلیل اعداد و ارقام اعلام شده است. ۱۵۰ هزار دانشجو از ۲۷ دانشگاه برجسته آمریکا در این نظرسنجی شرکت داده شده اند. این آمار مربوط به دانشجویان سال های آخر تحصیل است.

نکته جالب توجه این است که آمار تجاوز ثبت شده در دانشگاه های برجسته بالاتر از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی سطح متوسط و پایین تر است و دانشگاه "میشیگان" با ۳۴، دانشگاه خصوصی "ییل" با ۳۲ و هاروارد با ۲۹ درصد در صدر جدول رتبه بندی دانشگاه های آمریکا بر اساس درصد تجاوزها به دختر ها قرار داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *